miercuri, aprilie 14

Marti 13....(2)

Dupa cum bine v'am promis ieri, azi va voi spune daca ziua de marti 13 mi'a adus ghinion sau nu.

Nu mi s'a intamplat nimic special ieri, in afara de o lovitura mai jos de genunchi, pe care am capatat'o la antrenament. In rest, sunt perfect sanatos. Am uitat sa mentionez si cele 4 piscaturi de tantar de pe burta, care au aparut, cred, in noapte de 13 sper ziua de 14. Consider ca in noapte de 13 s'a intamplat asta.

Inchei subiectul cu ''Marti 13....(2)'' fericit ca nu am patin prea multe. O sa ma gandesc la un articol pentru maine care sa fie cat cele doua articole despre ''Marti 13....'' pentru ca au fost foarte scurte, dar nu prea am idei...Daca aveti idei pentru un articol pe blog va rog sa'mi dati un simplu buzz, transmiteti ideea iar eu voi hotara care este mai buna si voi face un articol pe acea tema.Paaaaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu