luni, aprilie 19

Amintiri de.....IERI....

Ieri am fost la ziua uneia dintre cele mai bune prietene ale mele si anume Alexandra, careia ii mai spun inca o data ''La Multi Ani!''.Totul a fost ok: am dansat, am mancat, ne'am distrat. Am uitat totusi sa facem un lucru, dragi copii care ati fost: sa o murdarim pe Alex cu frisca pe fata. Acum e prea tarziu, la anu' si la multi ani.
Dupa cum am mai zis, am dansat, am mancat, ne'am distrat. Timpul a trecut repede, si a venit vremea sa plecam. Primele au plecat colegele Alexandrei de la volei, apoi Elena si Simona, iar ultimii, dar nu cei din urma, eu, Giulia, Riana, Herta, Adelina, Cristi si Iulian.
Am ajuns in statie, am luat un maxi taxi, am coborat la 3 Star, am mai stat pe o banca, si am hotarat sa mergem intr'un parculet. Pe drum, eu cu Herta mergeam mai in fata si Cristi, Giulia, Riana si Adelina mai in spate. La un moment dat aud un zgomot ca si cum cineva ar fi fost impins in boscheti si s'au rupt boschetii. Ma intorc, si surpriza: Adelina era cazuta in boscheti si Giulia peste ea. :)) Am inceput sa rad cu lacrimi =)), dar nu numai eu, ci toti care erau de fata. Giulia a vrut sa o ajute pe Adelina sa se ridice, dar aceasta nu a vrut. De acolo este o poveste lunga cu injuraturi, semne abscene si replici ''smechere''.
Cam atat. Paaaaaa

2 comentarii:

  1. oficial.....imi place la nebunie articolul ..e funky punky :X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. e prea tare faza:)) =))....c0ol rau de tot...plc blogu...mai scrie kestii de astea

    RăspundețiȘtergere