luni, septembrie 5

The Final Coutdown

Daca anul trecut pe vremea asta scriam pe blog un articol intitulat ''O saptamana pana incepe scoala'', anul acesta scriu ''The Final Coutdown'' pentru ca anul trecut incepeam ultima clasa din gimnaziu, iar anul acesta incep prima clasa din liceu. Pot sa spun ca anul trecut nu aveam emotii, pentru ca imi stiam colegii, profesorii (majoritatea, pentru ni s'au schimbat cativa), dar acum simt cateva emotii pentru ca nu cunosc decat doua colege (din 25) cu care am fost in gimnaziu, iar in rest pe nimeni, niciun alt coleg, niciun profesor (...bine, pe profa de fizica o cunosc si am o presimtire ca exact pe ea o sa o avem...). Pe data de 12, voi intra timid in curtea liceului, cu mama de mana ca in clasa intai...si ma voi uita imprejur in cautarea viitorilor colegi...
Momentan emotiile sunt mici, dar duminica seara vor fi mai puternice (sper sa pot dormi) + luni dimineata si se vor duce pe masura ce lucrurile se intampla pe parcursul primei zile la liceu. Daca viitorii colegi citesc aceste randuri, le transmit mult succes si sper ca ne vom intelege bine urmatorii 4 ani. Aaaa, era sa uit! Marti, 13, nu vin la cursuri, pentru ca plec la Buzau cu echipa de volei, pentru a da niste probe. 
Cam atat am vrut sa va scriu despre 'numaratoarea inversa'...voi aveti emotii pentru prima zi de liceu?

4 comentarii:

  1. stai linistit...nu-ti mai face atatea emotii degeaba...
    Eu nu am avut emotii cand am intrat in clasa a 9-a si nici nu aveam de ce sa am emotii...
    Din fericire eu si cu inca 6 colegi de la generala am nimerit in aceeasi clasa...
    Ai sa vezi ca viata de liceu este mooolt mai frumoasa decat viata de generala... :d

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioreld
    Multumesc de incurajari! O sa incerc sa'mi stapanesc emotiile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti in aceeasi situatie ca si mine.. Eu nu incep liceul acum, dar imi schimb scoala.. nu cunosc decat 2-3 persoane si niciun prof. Maine ma voi rataci probabil prin curtea imensa a liceului pana voi da de vreo moaca cunoscuta, iar de acolo doamne ajuta! :)).. Iti tin pumnii si imi tin pumnii :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alee.
    Si eu iti tin pumnii si imi tin pumnii! :))>:D<

    RăspundețiȘtergere