vineri, septembrie 23

RObotzi S02 Ep1 - Onomastica

Ante-scriptum: Sunt foarte fericit pentru ca Rihanna a lansat un nou single intitulat ''We Found Love''. La sfarsitul articolului va voi pune melodia sa o ascultati.

Dupa o vara in care cei doi au lipsit, MO si F.O.C.A. s'au intors pe micile ecrane ale calculatoarelor/laptopurilor. Primul episod din sezonul 2 a avut premiera aseara si se numeste ''Onomastica''. M'am hotarat sa postez si eu episoadele cu RObotzi, numai ca le voi posta vineri dimineata, nu joi seara.
Iata episod 1:


P.S.: Noul single al Rihannei, ''We Found Love'':
Rihanna - We found love
 
Nu ma pot opri din asculta melodia. Este superba! :x

5 comentarii:

  1. ce tari sunt robotzeii astia..
    iar melodia e superba :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu :X:X:X Nu ma pot opri din a o asculta :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Draguta melodia dar parca nu-mi aduce a Rihanna :)).. E destul de diferita de stilul ei, asa de club... Dar nah tot ce e marca Rihanna e valoros :P

    RăspundețiȘtergere
  4. ohoo .. cat am asteptat episodul asta ! :x

    p.s.: nice blog, dude ! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anna.
    Si eu am asteptat mult episodul asta si ma bucur ca iti place blogul meu!

    RăspundețiȘtergere