vineri, august 19

Recenzie Album: Jessie J - Who You Are

Astazi este randul albumului ''Who You Are'' al cantaretei Jessie J de a primi o recenzie.


1. Price Tag (feat. B.o.B.) - o melodie vesela, prin care optimismul Jessiecai invaluie fiecare ascultator. Piesa transmite faptul ca trebuie sa mai uitam de bani. Este al doilea single promovat de pe album, iar videoclipul a reusit, pana acum, sa acumuleze 132,293,019 vizualizari pe YouTube, fiind cel mai vizualizat videoclip al artistei.


2. Nobody's Perfect - o piesa putin mai trista, din punctul meu de vedere, pentru ca Jessie sufera pentru faptul ca l'a facut sa sufere pe iubitul ei. Sound'ul este foarte catchy, iar versurile sunt in perfecta armonie cu acesta. Videoclipul a fost filmat in Sofia, Bulgaria, la cateva mii de kilometrii pana in tarisoara noastra.


3. Abracadabra - o piesa vesela, din zona muzicii pop. Sound'ul este catchy; la partea vocala se mai putea lucra putin, dar merge si asa.
Jessie J - Abracadabra  
 

4. Big White Room (live) - o piesa ce ne uimeste prin vocea cu care a fost inzestrata Jessie. Nu mai stiu nimic. Jessie m'a uimit cu aceasta piesa.
Jessie J - Big White Room (Live)  
 

5. Casualty of Love - o piesa care nu prea ma impresioneaza absolut deloc. Versurile mai merg, dar sound'ul deloc.
Jessie J -  Casualty Of Love
 

6. Rainbow - o piesa vesela, 'colorata'; versurile, predominate de culori, se asociaza cu sound'ul catchy si alcatuiesc un adevarat imn catre curcubeu.
Jessie J - Rainbow
 

7. Who's Laughing Now - o piesa pe care o ador; cel de'al patrulea single extras de pe album. Cu cateva zile in urma, a aparut si videoclipul, iar Mini Jessie, alter-ego'urile interpretate de Jessie J si fetitele roz se potrivesc de minune cu piesa.


8. Do It Like a Dude - primul single extras de pe album; o piesa ce exprima atitudine + putina vulgaritate; sound'ul - nu se putea altul mai bun; versurile merg. Videoclipul este unul pe masura, mai intunecat, cu fete ude.


9. Mamma Knows Best - o piesa reusita, cu influente din muzica anilor '50. Inca odata, Jessie ne dovedeste ca are voce.
Jessie J - Mamma Knows Best  
 

10. L.O.V.E. - o piesa care nu surprinde decat prin versurile sale; sound'ul nu prea e reusit.
Jessie J - L O V E  
 

11. Stand Up - o piesa energica, dar lipsita de acel ceva care te face sa asculti melodia incontinuu.
 Jessie J - Stand Up  
 

12. I Need This - o piesa cu unsoare influente rock, vesela, energica, dar care nu stiu daca va prinde la public care o va lansa ca single.
 Jessie J - I Need This  
 

13. Who You Are - o piesa mai lenta care, dupa o calatorie lunga printre melodii cu influente rock, R&B, Hip-Hop, merita sa o asculti. Este un fel de 'Born This Way'-ul Gagutei.
Jessie J - Who You Are
 


In concluzie, albumul ''Who You Are'' este un amestec de stiluri, fiecare piesa evidentiind talentul vocal si cel de a compune a lui Jessie J. Din toate cele 13 piese de pe album, este imposibil sa nu gasesti o piesa care sa te defineasca, care sa fie pe placul tau, care sa o asculti cu drag. Nota pe care o acord albumului este 10, datorita diversitatii in genuri si teme abordate. Voi ce parere aveti despre album?



23 de comentarii:

  1. imi place la nebunie melodia : Do It Like a Dude a lui jesy (eu asa ii spun :d)

    foarte tari recenziile...bravo...tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioreld
    Ma bucur ca iti plac recenziile mele. Urmatoarea este la albumul ''Pink Friday'' a lui Nicki Minaj.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Aira
    Si eu o iubesc! Are o voce incomfundabila! :X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu daca ai citit review-ul lui GlossyMagazine, dar ai fi putut sa te inspiri de acolo, honestly...

    RăspundețiȘtergere
  5. @WaterDrop
    Da, am citit review'ul lui GlossyMagazine. M'am inspirat putin si de la el ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc GAGAbRIRIel ... am vazut si recenziul de mai sus ... as fi vrut sa intru mai repede , dar au fost probleme cu reteaua de internet in zona . Foarte tari... Felicitarile mele...

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ma mai satur de videoclipul lui jessie - Do It Like a Dude ; cred ca l-am vazut de cel putin 200 de ori si inca ma mai uit cu placere . Sper sa mai faca o melodie genul la aceasta....abia astept...

    ma anunti si pe mine te rog , tu esti mai in ,,tema" cu muzica , eu intru pe net cand am timp...imi scrii pe blog daca se poate cand a scos jessie o noua melodie te rog...

    RăspundețiȘtergere
  8. @vioreld
    Cu cea mai mare placere! Cel mai recent videoclip al Jessicai este ''Who's Laughing Now'' pe care, presupun, ca l'ai vazut.

    RăspundețiȘtergere
  9. normal...cum sa il ratez...
    melodia este sooper , atat vocea lui jessie cat si linia melodica (negativul) .
    Iar ideea videoclipului este sooper , micuta jessie se razbuna pe scoala si pe colegele sale...imi place partea unde isi ,,stinge" colegele rozbombone cu extinctorul :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @vioreld
    Ador partea aia. Si partea cand arunca cu mancare in bucatareasa. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. iti dau un link , te rog sa il vizionezi pe tot .
    Am ramas , sunt si voi fi mereu uimit de vocea lui jessie J ...

    http://www.youtube.com/watch?v=Q_pnFhFjNtY&feature=player_embedded#!

    RăspundețiȘtergere
  12. @vioreld
    Am mai vazut filmuletul, dar ma mai uit odata :D:X

    RăspundețiȘtergere
  13. mai am si eu o intrebare...
    de cand am ,,dat" peste jessie jay daca as putea spune asa , ii asult melodiile ...imi place la nebunie , dar nu are decat un singur album scos?
    Eu am cautat pe internet si in afara de acest album nu am mai gasit altul...

    RăspundețiȘtergere
  14. @vioreld
    Da, nu are decat un singur album. E debutanta am putea spune.

    RăspundețiȘtergere
  15. SOOPER...saptamana urmatoare ma duc la bucuresti si ma duc in magazine de muzica...vreau NEAPARAT sa ii cumpar albumul :d
    SUNT FAN JESSIE Jay :d

    RăspundețiȘtergere
  16. Am citit ca Jessie Jay are in palmaresul sau deja 3 premii foarte importante si abia este la primul album : BRIT Awards 2011 , Discul (de aur sau platina) am citit 3 site-uri si pe doua zice platina si pe unul aur pt vanzarea cd-ului , vanzare care s-a numarat in circa milioanelor si premiul criticilor de specialitate .

    Dar stiai ca Jessie Jay a facut preinfart la varsta de 18 ani ? acum ii este interzis sa fumeze sau sa consume alcool .
    La varsta de 19 ani a facut un atac de panica pt ca niste organizatori i-a cerut sa cante pe intuneric .
    La începutul lui 2010, casa ei de discuri, Island Records (care aparţine de Universal Music Group), a încurajat-o să nu îşi dea piesa Do It Like A Dude artistei Rihanna, precum era făcut planul, ci să-l folosească ca să se lanseze pe cont propriu [ca fapt divers, Jessie J o respectă în mod deosebit pe Rihanna]. De la lansare, în 8 noiembrie, Do It Like A Dude adună imediat 19 milioane de accesări pe YouTube.
    Parerea mea este ca bine a facut...imi place mai mult sa fie cantata de Jessie Jay .

    RăspundețiȘtergere
  17. @vioreld
    Multumesc de informatii! Pe unele le citisem si eu dar pe altele nu. Apreciez ca te'ai documentat!

    RăspundețiȘtergere
  18. Jessie Jay se rade in cap ???

    http://www.bestmusic.ro/jessie-j/stiri-jessie-j/Jessie-J-cheala-rasa-in-cap+100649.html

    RăspundețiȘtergere
  19. @vioreld
    Am citit articolul si scrie ca ar vrea sa se rada, dar pentru o cauza nobila. Daca e asa, eu ii urez succes pentru a strange cati mai multi bani pentru cei nevoiasi!

    RăspundețiȘtergere
  20. da...si eu vreau sa se rada daca o face pentru o cauza nobila...
    Jessie Jay va ramane Jessie Jay pt mine si cu , si fara par in cap , am sa o admir si tot o sa imi placa cum canta...

    RăspundețiȘtergere
  21. Jessie J e cea mai tare cantareata din lume.Am fost la concertul lui Pepe dar nu m-a impresionat asa de atre ca la Jessie.A fost bestial la concert.AU fost si baloane care isi schimbau culoarea.Tareeeeeeee

    RăspundețiȘtergere