miercuri, august 24

Recenzie Album: Nicki Minaj - Pink Friday

Astazi este randul albumului ''Pink Friday'' a lui Nicki Minaj de a primi o recenzie.


1. I'm The Best - piesa cu care debuteaza albumul este una cam naspa; nu'mi place decat partea instrumentala. Abia s'a lansat si Nicki se crede cea mai tare din parcare! Pe parcursul melodiei, Nicki injura ca la usa cortului: ''What the fuck they gon' say?'', ''I'm the best bitch!'' si exemplele pot continua. 
Nicki Minaj - i'm the best
 

2. Roman's Revenge (feat. Eminem) - nu stiu ce zic despre aceasta piesa; m'a lasat rece. Din nou, Nicki isi demonstreaza calitatile vocale la a spune prostii, nu la a canta (''Nicki Minaj is who you ain't fuckin' with'').
Nicki Minaj ft. Eminem - roman's revenge
 

3. Did It on' Em - injuraturi peste injuraturi ma abtin la a mai comenta...:|


4. Right Thru Me - in sfarsit o piesa in care exista doar un singur cuvant urat, in refren. E putin mai linistita, mai vesela, as putea spune, mai copilaroasa.


5. Fly (feat. Rihanna) - una dintre piesele care imi place la nebunie (asta pentru ca Rihanna canta). Piesa e la fel de linistita ca si cea de mai devreme. Din cate am citit pe internet, videoclipul (filmat pe la inceputul anului) va fi lansat la premiile VMA. Later Edit: Videoclipul a fost lansat la gala VMA.



6. Save Me - cea mai lenta melodie de pe album, posibil o balada rap.
Nicki Minaj - save me
 

7. Moment 4 Life (feat. Drake) - o melodie foarte draguta prin care Nicki simte ca este momentul ei. Videoclipul este unul foarte reprezentativ.


8. Check It Out (feat. will.i.am) - o piesa draguta, vesela, dansabila, care te prinde de la prima ascultare.


9. Blazin' (feat. Kanye West) - ceea ce ma impresioneaza la aceasta melodie este faptul cum rosteste cuvinte (ma refer la cat de repede la rosteste) si nimic mai mult...
Nicki Minaj ft. Kanye West - blazin'
 

10. Here I Am - o piesa mai serioasa din partea lui Nicki. Desi imi pare cunoscut instrumentalul (cred ca ma insel), piesa este foarte reusita. Plus ca Nicki nu zice absolut nici o injuratura/prostie.
Nicki Minaj - Here i am
 

11. Dear Old Nicki - o piesa vesela, prin care Nicki pe care o cunostem noi face un apel catre vechea Nicki, careia ii duce dorul.
Nicki Minaj - Dear old Nicki
 

12. Your Love - din nou, partea instrumentala imi pare cunoscuta (dar acum nu cred ca ma mai insel). Piesa este ok, este una dintre putinele piese care imi plac. Videoclipul o ilustreaza pe Nicki luptandu'se pentru un barbat cu o fata, iar in final, Nicki crapa moare. Trist...


13. Last Chance (feat. Natasha Bedingfield) - o piesa draguta, prin care Nicki spune ca mai are o sansa ca sa'l impuste pe iubitul ei, cred. Insa, nu prea aud decat vocea lui Nicki, nu si cea a Natashei. Voi o puteti auzi pe Natasha?
Nicki Minaj & Natasha Bedingfield - Last Chance
 

14. Super Bass - o piesa foarte ''roz'' as putea spune, datorita videoclipului. Piesa este una putin de dragoste pentru ca versurile exprima faptul ca inima lui Nicki bate ca un super bass (<- a se citi cum se scrie). Ceea ce nu'mi place din videoclip este partea cand este la piscina (cand poarte peruca verde) si partea filmata cu negativ.


In concluzie, pot spune ca Nicki Minaj este cu adevarat 'Regina Muzicii Rap', datorita sound'urilor abordata, versurilor majoritar cu prostii si rapiditatea cu care pronunta cuvintele (lucru specific industriei rap). Initial vroiam sa'i dau nota 5 cand l'am ascultat pentru prima data, dar acum ca l'am ascultat din nou, ii dau un 7. Voi ce parere aveti despre album?

P.S.: Urmatoarele recenzii vor fi la albumele 'Perfectionist' - Natalia Kills, 'Killer Love' - Nicole Scherzinger si 'Here I Am' - Kelly Rowland (asta dupa ce ii voi asculta). Si cu aceste 3 albume inchei serie recenziilor la albumele cantaretelor, urmand ca pe viitor sa fac si la albumuele cantaretilor carora nu am apucat sa le ascult albumele pentru ca vacanta a fost prea scurta. Cantaretii sunt: Eminem, Chris Brown, Jeremih, Pitbull, LMFAO, Enrique Iglesias, Tinie Tempah, Bruno Mars si David Guetta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu