miercuri, august 24

Real fara Egal

Cel mai probabil, cuvantul ''Real'' vine de la faptul ca pretul real al unui produs ii afli decat dupa ce citesti bonul primit la casa, iar sintagma ''fara Egal'' vine de la faptul ca nici un alt hiper-market nu mai inseala (asa) cumparatorii.

Am patit si eu asta astazi, cand am fost cu mama la Real sa ne uitam dupa genti pe o parte pentru liceu; asta dupa ce am consultat o reclama de la Real si am vazut ca sunt preturi accesibile la diverse modele de genti. Ne'am urcat in maxi-taxi, bucurosi ca mergem la un hiper-market cunoscut, cu o reputatie destul de buna. Am ajuns, am luat un carucior, am inceput sa ne plimbam pana cand am ajuns la raionul de rechizite si ghizdane. Spun ghiozdane (si nu genti) pentru ca spatiul alocat pentru acestea avea doar 2 modele de genti care aveau pretul mult mai mare decat cel din reclama. Plus faptul ca stiloul pe care mi l'am luat, care avea pretul de 12,99 lei costa defapt 14,99 lei si ca scria ''Stilou'' si el defapt e ''Roler'' (pentru cei care nu stiu ce inseamna ''roler'' - este stiloul cu varf ca de pix, nu penita). Mama s'a convins de ''Real''. De'acum inainte mergem doar la Billa si/sau Kaufland.

2 comentarii:

  1. eu am patito tot la REAL dar in Bucuresti .
    Am facut ceva cumparaturi "masive" , spun asa ca am lasat ceva milioane bune acolo .
    Preturile dupa etichete erau accesibile , dar dupa ce am plecat cu 2 carucioare dalea pline si cu bonul , in masina am obsrvat ca un set de pixuri care pe raft era 20 lei (era set de 50 pixuri) , pe bon era 41 lei ; pe ghiozdan in loc de 25 lei era 39 lei si lista continua . Daca aveam doar cateva cumparaturi de facut observam imediat , dar la doua carucioare pline , chiar nu am atras atentia . De atunci am promis ca nu mai calc in nici-un astfel de hypermarket sau supermarket cum le-o mai zice , sunt mai multumit sa iau de la diferite magazine .

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioreld
    Am incredere (si eu si mama) in Billa si Kaufland pentru ca acolo nu ne'am luat teapa.

    RăspundețiȘtergere