miercuri, august 17

FRESH: Lady GaGa's ''Yoü & I''

Aseara a fost lansat videoclipul ''Yoü & I'' a lui Lady G. Desi era programat, initial, ca videoclipul sa fie cel de'al 1000 Tweet al cantaretei, apoi programata pentru data de 18 august, GaGa a vrut sa le faca o surpriza ''micilor monstrii''. Videoclipul, in regia Gagutei si a celor de la Haus of GaGa, este unul caracteristic Gagutei, putin mai ciudatel; Lady G interpreteaza mai multe roluri: ea insasi, Jo Calderone (iubitul ei) si sirena Yuyi.
Singura parte care imi place din videoclip este partea cand canta la pian, iar Jo Calderone sta pe pian alaturi de ea si bea bere si fumeaza ca spartu'.
Nu prea stiu de ce am pus articolul cu titlul ''FRESH'' pentru ca NU imi place melodia absolut deloc. Si, culmea, toata lumea imi spune ca melodia e reusita si nu ar trebuii sa am motive sa nu'mi place. Sa vedem video'ul:



Voi ce parere aveti de melodie/videoclip?

4 comentarii:

  1. Spui ca toata lumea iti zice ca melodia e frumoasa ...mie sincera sa fiu ,nu-mi place :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Aira @vioreld
    Ma bucur ca am ''aliati''! Cine se mai baga? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sorry, eu o ador :P :))
    Partea mea preferata din clip e tot cea cu pianul :) dar si partea cu costumul negru si dansul.
    Si sa nu uit de fuga =))))

    RăspundețiȘtergere