joi, august 25

Leapsa 4

Cea de'a patra leapsa, primita de la Andreea. Let's begin!

1. Sa incepem cu ceva simplu. Revista preferata. Argumentati!
Cred ca...Bravo pentru ca are informatii mondene din toate domeniile (muzica, film) + postere cu artistii in voga.

2. Culoare preferata.
Albastru.

3. Serialul preferat.
Narcisa Salbatica - e telenovela dar merge.

4. Emisiunea preferata.
Burlacita (deocamdata, pentru ca astazi e finala).

5. Cartea preferata.
'Scrisoare de Dragoste' de Mihail Drumes.

6. Cantecul preferat.
Oscilez intre Rihanna - S&M, Lady GaGa - Judas, Nicole Scherzinger - Poison, Natalia Kills - Wonderland si Jessie J - Who's Laughing Now

7. Filmul preferat.
Nu prea ma uit la filme, dar o sa spun 'Burlesque' cu Cher si Christina Aguilera.

8. Blogul preferat.
Annitu pentru ca ma face sa rad.

9. Cantaretul preferat.
Nu ma pot hotari intre Lady GaGa si Rihanna.

10. Tara preferata.
Franta

Leapsa merge catre Aira, Annitu si oricine doreste sa o mai preia.

6 comentarii:

  1. Bună.Am luat şi eu leapşa. Wwww.anniut.com. :*MULŢUMESC.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru leapsa :*
    Acum o fac si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Aira
    Ok. Abia astept sa o citesc ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ti-o spun cu rautate , dar acolo la sfarsit ai scris orice , in lic de oricine , corecteaza, ca dupa cine stie cine se trezeste sa iti spuna stiu eu cum >:D<.
    Dragut. (Si mie imi plac Annitu, albastrul, Rihanna ^^

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim
    Multumesc ca mi'ai atras atentia! Acum corectez.

    RăspundețiȘtergere