vineri, septembrie 9

Recenzie Album: Kelly Rowland - Here I Am

Astazi este randul albumului ''Here I Am'' al lui Kelly Rowland de a primi o recenzie.


1. I'm Dat Chick - albumul debuteaza cu o piesa care nu prea imi place. Versurile mi se par putin cam indraznete (perverse), iar partea instrumentala nu se potriveste deloc.
 Kelly Rowland - I'm Dat Chick
   



2. Work It Man (feat. Lil Playy) - nici cea de'a doua piesa nu'mi place. Nu ii inteleg mesajul deloc, desi am auscultat'o de 5 ori. Am inteles doar ca 'el' este un om muncitor.
Kelly Rowland ft. Lil' Playy - work it man
 

3. Motivation (feat. Lil Wayne) - o piesa care imi place. Vocea lui Kelly este in perfecta armonie cu cea a lui Lil Wayne, iar sound'ul este foarte bun, lent, cu cateva accente grave. Videoclipul este putin cam pervers pentru melodie, dar imi inchipui cat de motivati au fost baietii aia sa danseze asa de bine.


4. Lay It on Me (feat. Big Sean) - sincer, deja incep sa ma plictisesc de acest album. Am ajuns la a 4'a melodie de pe album (din 10) si abia imi place una (Motivation). Nici aceasta piesa nu are acel ceva care sa te faca sa dai replay.
Kelly Rowland Feat  Big Sean - Lay It On Me
 

5. Feelin' Me Right Now - o piesa care mai merge, imi place partea instrumentala, versurile sunt bunicele, iar rezultatul merita macar un 8.
Kelly Rowland - Feelin Me Right Now
 

6. Turn It Up - o piesa foarte energica, care imi place. Versurile sunt simple, instrumentalul reusit; unite, iese  urmatoarea melodie:
Kelly Rowland - Turn It Up
 

7. All of the Night (feat. Rico Love) - o piesa lenta, de dragoste, o dragoste putin cam perversa (''We're having some fun in the bedroom''). Nu stiu de ce dar am impresia ca acest album promoveaza prea mult sexualitatea.
Kelly Rowland ft. Rico Love - all of the night
 

8. Keep It Between Us - o piesa de dragoste, care indeamna sa iti inviti parterul/partera la dans, de preferat la un vals.
Kelly Rowland - keep it bettwen us
 

9. Commander (feat. David Guetta) - o piesa energica, ce indeamna ascultatorul la dans nu doar prin intermediul sound'ului, ci si prin intermediul versurilor (''I'll be your commander I'll command you to dance''). Se pare ca David si Kelly fac o echipa foarte buna, cei doi colaborand si pentru piesa ''When Love Takes Over'' de pe albumul ''One Love'' al lui David.


10. Down for Whatever - o piesa energica, de club. Sound'ul imi pare foarte cunoscut, seamana foarte bine cu cel de la ''Dirty Dancer''.
Kelly Rowland - Down For Whatever
 

In concluzie, albumul ''Here I Am'' al lui Kelly Rowland, fosta membra a grupul ''Destiny's Child'', este un amestec de melodii de dragoste, R&B si electro-pop. Din nefericire, albumul nu prea ma incanta, imi doar jumatate din piese + faptul ca albumul are doar 10 piese, iar restul la care am facut recenzii au cel putin 12 piese. Imi pare rau Kelly, nu meriti decat nota 8. Voi ce parere aveti despre album?

8 comentarii:

  1. Mie imi plac cam 4 melodii de pe acest album .
    Cel mai mult imi place melodia , cat si videoclipul : Motivation (feat. Lil Wayne) .

    Probabil te intrebi si de ce imi place...sau poate nu...dar tot am sa spun .
    Imi plac toate genurile acestea de melodii , plus ca gasesc o asemanare destul de mare cu melodia lui Jessie J - Do it like a dude , care stii foarte bine ca imi place la nebunie acea melodie , deci prin urmare imi place foarte mult si aceasta .
    Eu i-as da o nota de 9 albumului ...

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioreld
    'Motivation' este asemanatoare cu 'Do It Like a Dude' din punct de vedere al videoclipului (pentru ca amandoua sunt mai dark) sau din punct de vedere al sound'ului?

    RăspundețiȘtergere
  3. da , din punct de vedere al video-ului seamana in proportie de 50% , dar din punct de vedere al sound-ului cam 10-15% .

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu una ii dau nota 6 cel mult albumului.. chiar credeam ca o sa-mi placa kelly rowland, desi asta e prima oara cand o ascult. Dar gandindu-ma ca a fost in aceeai trupa cu Beyonce, mi-am imaginat ca are un stil mai pe gustul meu, dar n-a fost sa fie..

    RăspundețiȘtergere
  5. revista COSMOPOLITAN a luat interviu lu' Jessie J , are cam 2 pagini interviul , poate vrei sa il citesti : http://www.cosmopolitan.ro/cosmo-star/star-cv/jessie-j-fata-rea-vine-din-anglia.html

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-am deschis un nou blog cu ,,muzica" , as fi onorat daca l-ai trece in blogroll-ul tau : http://traieste-prin-muzica.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. am schimbat adresa blogului : www.muzica-angro.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere