joi, septembrie 1

Recenzie Album: Natalia Kills - Perfectionist

Ante-scriptum: Imi cer scuze pentru lenea care m'a doborat saptamana trecuta si mi'a spus sa nu scriu recenziile albumelor care au mai ramas.

Astazi este randul albumului ''Perfectionist'' al Nataliei Kills de a primi o recenzie.


1. Perfection - albumul debuteaza cu un scurt intro de 30 de secunde, in care o voce barbateasca vorbeste repetand unele cuvinte si aratand ca nu este perfect. Din pacate nu am putut gasi intro'ul nici pe Trilulilu, nici pe You Tube. :(b-(

2. Wonderland - o piesa care imi place foarte mult, inspirata din filmul ''Alice in Wonderland'', care a prins la public imediat ce Natalia a lansat'o. Videoclip este unul pe masura: Natalia este silita sa ia pranzul cu mai multe doamne, la un moment dat se urca pe masa, iar in final...nu va zic finalul.:D


3. Free - o piesa draguta, putin diferita de celelalte; nu prea i se potriveste Nataliei. Desi pe album este varianta solo a piesei, Natalia l'a ales pe will.i.am pentru videoclip, acesta condimentand atat melodia cat si videoclipul.
Natalia Kills - Free
 


4. Break You Hard - o piesa energica, de dragoste (desi primul vers este ''This is not a love song baby''), dar care nu prea ma face sa dau replay.


5. Zombie - o piesa prin care Natalia isi exprima dragostea pentru un zombi. Instrumentalul imi place foarte mult, este foarte catchy. De versuri nu spun nimic - sunt foarte bune, nu geniale.


6. Love is a Suicide - una dintre piesele mele preferate; este absolut geniala. De cele mai multe ori, iubirea te impinge la suicid...
Love Is A Suicide  -  Natalia Kills
 

7. Mirrors - o piesa care a prins la public foarte bine, ajungand sa ai aproape 6 milioane de vizualizari pe You Tube, in ciuda faptului ca videoclipul este mai intunecat.


8. Not in Love - in afara de partea instrumnetala, piesa nu ma surprinde absolut deloc. Nu prea imi place...


9. Acid Annie - alta piesa care nu ma surprinde cu nimic...se putea mai mult...


10. Superficial - o piesa destul de Ok; nu imi place videoclipul; transmite urmatorul mesaj: toate vedete ''nu ies din casa fara lipstick pe buze'' si ca sunt superficiale.

11. Broke - o piesa de dragoste, cu un mesaj bine definit si acele ca dragostea este de nepretuit si ca, intr'o relatie, mai trebuie sa mai si stergem cu buretele ce a fost rau. Imi place, suna bine!

12. Heaven - o piesa mai copilaroasa, ce descrie o dragoste pierduta, ''moarta'' deoarece el nu mai e printre noi...iar Natalia il vede in Rai...
Natalia Kills - Heaven
 

13. Nothing Lasts Forever - o piesa bunicica, nu prea transimite un mesaj, decat faptul ca nimic nu ramane pentru totdeauna pe pamant.
Natalia Kills - Nothing lasts forever
 

14. If I was God - ultima piesa de pe album ne incurajeaza sa fim cine suntem noi cu adevarat, iar Natalia se intreaba ce ar putea schimba pentru a face o lume mai buna. Ce dragut!

In concluzie, albumul ''Perfectionist'' al Nataliei Kills este o combinatie intre pop, dance si disco. Piesele difera foarte mult una de alta datorita temei si a sound'ului abordat. Eu ii dau nota 9 pentru ca unele piesa nu imi plac deloc. Voi ce parere aveti despre album?

2 comentarii:

  1. Din partea mea acest album trebuie sa se multumeasca doar cu o nota de 8 , pt ca sunt unele piese care nu imi plac deloc...nu gasesc legatura intre strofe si nicio legatura intre versuri si videoclip...
    Poate urmatorul album o sa fie mai bun...intodeauna este loc de mai bine :d

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioreld
    Sa nu fim chiar asa de rai :D Este abia la inceput. 'Perfectionist' este albumul de debut al Nataliei Kills, dar care nu a iesit 'perfect'.

    RăspundețiȘtergere