marți, septembrie 20

FRESH: Jennifer Lopez's ''Papi''

Ante-Scriptum: Imi cer scuze pentru ca nu am mai postat nimic de o saptamana si ceva dar, dupa cum bine stiti, am inceput scoala, mai bine zis liceul, iar timpul meu liber s'a imputinat cat de mult a vrut el.

Astazi a avut loc premiera videoclipului ''Papi'' al lui Jennifer Lopez, acesta fiind cel de'al treilea single extras de pe albumul ''Love?''. Videoclipul o ilustreaza pe J.Lo. indragostitta de un barbat, acesta nefiind langa ea. J. Lo. mananca un biscuit in forma de inima si, in dimineata urmatoare, sa trezeste cu o armata de barbati in jurul ei, incercand sa'i faca curte. Interesant, nu? Cred ca are legatura, putin, cu despartirea de Marc Anthony (sper ca am scris bine). Let's see the video:


Ce parere aveti de clip? Mie imi place foarte mult, la fel si melodia:x

P.S.: Urmatorul articol nu stiu cum sa vedea lumina zilei...am ceva pregatit dar nu e terminat si nu stiu cand il voi termina. See ya later!

2 comentarii:

  1. Si mie imi place, mi-e tare simpatica. La inceputul videoului imi aminteste de personajul ala al ei din The Backup Plan :))

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte dragut videoclipul.Si melodia :X

    RăspundețiȘtergere