vineri, septembrie 2

Leapsa 5

Am mai primit 2 lepse de la Andreea. Multumesc! Astazi o sa scriu una, urmand ca maine sa o scriu si pe cea de'a doua.

1. Luati cea mai apropiata carte, deschideti la pagina 18 si scrieti al 4'lea rand.
''Totusi, un lucru il izbi pe Barbicane. Temperatura din interiorul proiectilului era ciudat de ridicata.'' din ''In jurul lunii'', de Jules Verne.

2. Fara sa verificati, cat e ora?
19:30

3. Verificati!
20:05

4. Cum sunteti imbracati?
Blugi 3 sferturi si un tricou alb.

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
La ce mai scrie lumea pe Twitter.

6. Ce zgomot auziti in afara calculatorului?
Muzica.

7. Cand ati iesit ultima data din casa si ce ati facut cu aceasta ocazie?
Acum o ora - am cumparat paine.

8. Ce ati visat ieri noapte?
Nu'mi aduc aminte.

9. Cand ati ras ultima data?
Azi...

10. Ce aveti pe peretii camerei in care sunteti?
Var.

11. Daca ati deveni milionar peste noapte, ce ati face?
Sincer, nu stiu! Mi'ai lua o geanta pentru liceu si un sacou...restul, vad eu.

12. Care este ultimul film pe care l'ati vazut?
...Burlesque cu Cher si Christina Aguilera...cred

13. Ati vazut ceva neobisnuit azi?
Nu.

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?
Nu stiu de'astea :))

15. Spuneti'ne ceva ce nu stim inca!
Mai sunt 10 zile de vacanta! :-S:-$#-oCre ca stiati, dar am vrut sa ma amintesc. >:D<

16. Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi fetita?
Jesica

17. Care ar fi prenumele copilului dumneavostra daca ar fi baiat?
...PAS...

18. V'ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
As vrea...

19. Daca ati putea schimba ceva in lumea, in afara de politica, ce ati schimba?
Comportamentul tinerilor din ziua de azi.

20. Va place sa dansati?
Da

21. George Bush?
Ce'i cu el?

22. Care a fost ultima chestie pe care ati vazut'o la televizor?
Finala de la Burlacita.

Voi scrie maine cui ii pasez lepsele pentru ca acum imi este cam somn si trebuie sa ma mai uit prin lista de bloguri...See ya tomorrow!

2 comentarii:

  1. hey, tare imi place blogul tau :)
    Acum l-am descoperit si deja am citit vreo 3 recenzii de-ale tale :D Te voi urmari in continuare, tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alee. Ma bucur ca iti plac recenziile mele si restul articolelor. Te voi adauga la Blogroll ;)

    RăspundețiȘtergere