vineri, septembrie 30

RObotzi S02 Ep2 - Licurici

Ante-scriptum: Imi cer mii de scuze pentru ca nu am mai dat nici un semn de viata pe aici, dar programul nu este deloc in favoarea mea: invat dupa-amiaza, in fiecare zi scap la 8, iar imediat dupa scoala, plec la antrenament; seara, ajung pe la 10 fara acasa. Plus faptul ca saptamana care e pe punctul de a se termina a fost plina de teste. Inca odata, imi cer mii de scuze.

Episodul 2 al sezonului al 2'lea din mini-serialul RObotzi a aparut aseara. Acesta se numeste ''Licurici'' si este amuzant, ca si majoritatea episoadelor. Mai multe, va las pe voi sa aflati:



5 comentarii:

  1. 1.nu merge video-ul :((
    2. In blogroll-ul tau , poti modifica adresa blogului meu de muzica? pt ca i-am schimbat adresa ... acum blogul meu de muzica a devenit FANBLOG JESSIE J ; iar adresa este www.fanblog-jessiej.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioreld
    Imediat schimb in blogroll, iar dupaia caut alt video. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. pune si tu videoclipul lui jessie j - who you are...

    RăspundețiȘtergere
  4. @vioreld
    Multumesc! Ai vazut episodul din RObotzi?

    RăspundețiȘtergere