sâmbătă, octombrie 1

FRESH: Jessie J's ''Who You Are''

Jessie J a lansat videoclipul piesei ''Who You Are'', piesa ce da si numele albumului. Videoclipul nu este foarte energic, ca ''Who's Laughing Now'' (vezi aici), deoarece Jessie inca mai are probleme la piciorul stang + faptul ca melodia nu permite nimic energic. Melodia este una foarte lenta si, ca multe alte piese ce apar in ultima vreme, are urmatorul mesaj: ai incredere in tine si in puterile tale! Videoclipul, dupa cum am zis mai sus, nu este foarte energic, este simplut, si o ilustreaza pe Jessie in camera ei, stand singura si cautandu'si increderea in sine. Aproape de sfarsitul videoclipului se isca o ploaie, dar asta nu o impiedica pe Jessie sa canta mei departe piesa si sa arate la fel de bine, ca la inceput. Let's see the video:

9 comentarii:

  1. Videoclipul este atat de simplu , dar in acelasi timp atat de frumos . Pe toata perioada videoclipului Jessie J este trista (m-as fi bucurat sa stiu ca doar pe perioada videoclipului a fost trista) insa si in viata reala ea a suferit o noua operatie la picior ...de data aceasta i-a fost pusa o tija... Sper doar sa-si revina cat mai repede si sa o vad sanatoasa pe scena cantand si jucand ca inainte...
    Inca o data specific ca imi place foarte mult videoclipul , imi place simplitatea acestui videoclip...
    Te anunt ca Jessie J va mai scoate un single , iar numele melodiei va fi ,,UP" , la aceasta melodie va face un featuring cu James Morrison . Alte detalii despre melodie nu s-a dat...din pacate...
    Insa am incredere in Jessie J , mai ales cate a facut pana in prezent , sincer spun ...albumul ei ,,WHO YOU ARE" este singurul album pe care il ascult complet si care imi place toate melodiile de pe el .Pentru mine , este singura artista care m-a facut sa vad atat de multe lucruri si in ea ca persoana cat si in munca ei . Este o persoana simpla , nu se sfieste de la a face munca casnica (chiar ea a spuso) , nu priveste lumea de sus dupa ce a dat de ,,gustul banilor" ; nu consuma cofeina , bauturi alcoolice , nu fumeaza ...pt mine este un model .
    Hai ca inchei acuma...mai aveam de spus...dar daca continui asa fac acest comm mai mare decat articolul ... (a fost o gluma) .
    Mai astept sa faci recenzii si sa mai pui videoclipuri de blog , faci prezentari grozave...tine-o tot asa...

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioreld
    Ma bucur sa aflu ca cineva asteapta (poate cu sufletul la gura) sa mai postez o recenzie. Din pacate, timpul nu este chiar de partea mea. Ma impart intre casa, scoala si antrenament. Nu stiu cand voi mai scrie o recenzie; cert este ca albumele ce vor primi recenzii sunt cantate de baieti. Dar, pentru ca am mai adaugat un album la recenzii baietilor, am zis sa fac acelasi lucru si la fete; insa nu ma pot horata intre Demi Lovato - Unbroken si Selena Gomez When the sun goes down. Tu ce zici? Demi sau Selena? Eu sincer tind spre Demi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce antrenamente faci ?
    Nici eu nu prea am timp liber , in timpul saptamanii cand mai scriu pe bloguri scriu de la orele de informatica ; doar in weekend mai am timp...
    Ce-i drept ...eu tind spre Selena Gomez :d

    RăspundețiȘtergere
  4. @vioreld
    La volei. Maine dimineata plec in deplasare la Botosani. Si cred ca o sa fac un sondaj ca sa vad al cui album primeste recenzie...

    RăspundețiȘtergere
  5. Super...apreciez voleiul si bascketul...
    Imi plac mult...mai ales ca traim intr-o lume in care in afara de fotbal , alte sporturi sunt doar intr-un statut de supravietuite...Felicitari...tine-o tot asa si iti doresc sa ai succes .
    Am votat la sondaj :d

    RăspundețiȘtergere
  6. mesajul acesta pt mine nu prea mai e valabil...:(

    RăspundețiȘtergere
  7. Am scris un articol nou despre Jessie J pe blogul meu : http://fanblog-jessiej.blogspot.com/2011/10/jessie-j-castigat-4-premii-la-mobo.html

    Iti dau un indiciu : ma bucur ca Jessie J este apreciata pt tot ceea ce face... restul te las sa descoperi pe fanblogul jessie j.

    RăspundețiȘtergere