joi, octombrie 20

FRESH: Rihanna's ''We Found Love'' (feat. Calvin Harris)

Aseara a avut loc premiera videoclipului ''We Found Love'' (pe care vi l'am prezentat la un episod din RObotzi), primul single extras de pe albumul ''Talk That Talk'' ce urmeaza a fi lansat pe data de 21 noiembrie. Melodia este una dance, foarte energica. Videoclipul ilustreaza povestea de dragoste dintre Rihanna si Calvin (este o relatie strict profesionala si nimic mai mult), cei doi avand o relatie bazata mai mult pe sex, tutun si jocuri de noroc. Nu prea ma incanta aceasta idee...Intr'un final cei doi se despart...
As putea spune ca videoclipul este mai mult un spot publicitar la tutun, lucru ce imi displace. In fine, aseara pe twitter a fost o nebunie completa, Timeline'ul meu era plin de tweet despre videoclip. Toate spunea ca videoclipul este o lectie de viata; azi dimineata se vorbea despre Rihanna si Chris Brown. Dar sa trecem la oile noastre! Let's see the video:



Voi ce parere aveti despre videoclip?

3 comentarii:

  1. imi place foarte mult...
    astept si recenzia selenei gomez :d

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioreld
    Sper sa o pot face cat mai curand! In fiecare zi timpul trece atat de repede incat nu reusesc sa fac mare lucru. Plus ca incepe perioada testelor pentru prima nota si sunt nevoit sa stau numai cu nasu' in carti! Chiar nu stiu cand voi scrie recenzia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum 2 zile am descoperit si eu melodia si parerea mea e ca e super, cam vulgara, dar super. :D

    RăspundețiȘtergere