duminică, octombrie 16

FRESH: James Morrison's ''Up'' (feat. Jessie J)

Ante-scriptum: Multumesc lui Vioreld de la Viziuni din Viata si Fan-Blog Jessie J pentru ca mi'a spus despre aparitie acestui noul videoclip!

Ieri a avut loc premiera videoclipul ''Up'', o colaborare intre James Morrison si Jessiie J. Melodia este una lenta si li se potriveste ca o manusa celor doi, vocile lor completandu'se una pe alta. Videoclipul te trimite intr'o lume a amintirilor, cu poze aruncate pe jos, cu vase care se sparg (spre sfarsitul videoclipului). Mai multe, nu am ce sa zic, pentru ca imi plac si melodie si videoclipul. 



Voi ce parere aveti despre videoclip?

2 comentarii:

  1. Sunt sincer si spun ca prima data cand s-a spus pe net ca Jessie J va face un featuring cu James Morrison nu mi-a prea suras ideea , nu eram prea entuziasmat , ma invatasem sa o vad si sa o aud pe Jessie cantand singura , DAR dupa ce a aparut melodia nu ma mai satur de ea si spun ca este un real succes . Imi place la nebunie !!!
    apropo...ms de cele scrise mai sus .

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioreld
    Si mie imi place foarte mult melodia, si videoclipul!

    RăspundețiȘtergere