vineri, aprilie 6

N'am murit!

Desi stiu ca nu am mai postat de aproape 2 luni si ca acum revin ca din neant, unii dintre voi s'ar intreba de ce am mai revenit, corect? Ei bine, am revenit pentru ca astazi este aniversarea de 2 ani a blogului, lucru pe care l'am uitat si pe care mi l'a amintit Adelina. Multumesc, Adelina!
By the way, scoala asta e tare grea, imi ocupa tot timpul, si nu am mai reusit sa fac prea multe in ultima vreme. A fost si ziua mea, am implinit si 16 ani, a venit si saptamana ''Scoala Altfel'' (care mi se pare o porcarie, pentru ca nu am facut nici o activitate extrascolara) si asa cum a venit a si plecat. Abia asteptam sa vina vacanta, ca sa'mi pot relua activitatea pe blog.
De luni, voi incepe sa mai fac recenzii. Am 2 albume noi la care vreau sa fac recenzii neaparat, dar nu va spun la care. Stric surpriza :)
Voi revenii si cu videoclipuri noi, fresh! Veti vedea videoclipuri noi de la Jennifer Lopez, Katy Perry si multi altii, desi cred ca le'ati vazut deja pentru ca au ceva vreme de cand au aparut (acum sa nu va inchipuiti ca o sa postez videoclipuri care au aparut la sfarsitul lui februarie-inceputul lui martie).
Sper ca ma puteti ierta ca am lipsit asa de mult din Blogosfera, si ca in aceste 2 saptamani voi putea face ce nu am facut in 2 luni de zile.

4 comentarii: