luni, octombrie 31

Agenda de maine

Ante-scriptum: Stiu ca v'am cam lasat balta ca nu v'am dat prea multe semne de viata, ca nu am mai postat decat Robotzii si noi videoclipuri, dar timpul nu este de partea mea si nici nu cred ca va fi pana in a 10-a. Dar sa nu ma mai plang atata, si sa scriu ceva la care pot sa pun etichete ''De'ale mele''.

Maine este 1 Noiembrie, inceputul ultimei luni de toamna. Ce avem noi in program mai deosebit? Nu stiti??? Maine imi deschid noul blog, dedicat Rihannei, artista mea preferata. Pai cum nu stiati? Nu este sondajul in stanga? Nu ati calculat cand se incheie sondajul?
Maine dimineata, la ora 9, va invit sa cititi primul post de pe noul meu blog, ce va contine ultimele stiri despre Rihanna, single'uri si videoclipuri.
Pana maine, va urez o seara placuta! Imi pare rau ca inchei asa subit, dar trebuie sa ma pregatesc sa plec la antrenament. Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu