marți, noiembrie 1

Rihanna's World is here!

Marea deschidere a noului meu blog a avut loc, la ora 9, in aceasta dimineata. Blog se numeste, pentru moment, Rihanna's World, si deja are o stire noua despre artista din Barbados. Despre ce este vorba, va las pe voi sa aflati dand un click aici si accesand ''Rihanna's World''. Va sa votati si la sondajul situat in partea dreapta a blogului, si deasemenea sa lasati comentarii. 
ATENTIE! Comentarii ce contin injurii, cuvinte obscene sau neadegvate, NU vor fi publicate! Va multumesc!

2 comentarii:

  1. Felicitari pt noul blog ...este minunat .
    Abia astept sa postezi mai multe pe el...insa sa nu uiti de blogul acesta :d
    Tu ai fan-blog Rihanna , eu am fan-blog Jessie J ... tare nu ?

    Inca o data felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioreld
    Nu voi uita de blogul cu care mi'am inceput activitatea in blogosfera! Voi posta in continuare episoadele din RObotzi, noile videoclipuri ce vor aparea si poate si cate un 'Happy Birthday!'

    RăspundețiȘtergere