vineri, octombrie 21

RObotzi S02 Ep5 - Gogoshar

Episodul 5 din mini-serialul RObotzi, sezonul 2, a avut premiera aseara. Trebuie sa spun ca acest episod este mult mai bun decat precedentul (vezi aici). Mai ales inceputul este absolut GENIAL: ''F.O.C.A., imi dai 2?'' *ii da 2 palme* ''BATERII!'' =)) Dar, mai multe, va las pe voi sa aflati!



Ce parere aveti despre episodul 5? V'a amuzat sau nu?

Un comentariu:

  1. tare :))
    stiu ca este cam tarziu spus...dar acum am avut timp :d
    stiu ca urmeaza sa prezinti urmatorul episod din ROBOTZI :D
    Apropo ... vrei sa o vezi pe Jessie J in fusta ? bine...nu este chiar fusta...este costum traditional scotian , dar pe Jessie J nu am vazut-o pana in prezent decat in hainele acelea de scena ,,baietoase" si in pantaloni ... am video pus pe blog .
    Sincer spun ca ii sta super bine si ar trebuie sa se imbrace mai des in rochii si fuste :d (parerea mea) .

    RăspundețiȘtergere