sâmbătă, august 20

Leapsa 3

Am primit o leapsa de la 2 persoane, WaterDrop si Andreea, carora le multumesc mult! Si pentru ca sunt 2, m'am gandit sa scriu despre 2 dintre artistele mele preferate: Lady GaGa si Rihanna.

Lady GaGa 
O prezenta foarte, foarte controversata in industria muzicala, o prezenta care socheaza cu outfit'urile pe care le poarta. Dintre acestea enumeram: rochia din balonase, rochia spatiala purtata la Grammy, rochia rosie purtata la VMA 2009, rochia din papusi Hello Kitty si, piesa de rezistenta, controversata rochie din carne. Dar, se pare ca GaGa poate sa se imbrace si normal (vezi aici) si sa se comporte si normal (vezi aici).
Ce imi place la ea?
Vocea ei, felul ei de a fi, faptul ca nu face discrimari de nici un fel, este o fire sensibila, pune mult suflet in ceea ce face, se dedica fanilor, nu stii niciodata cu ce te va mai surprinde.
Piesele ei sunt o combinatie electro-pop. Videoclipurile ei (13 la numar: Just Dance, Beautiful Dirty Rich, Poker Face, Eh Eh (Nothing Else I Can Say), Love Game, Paparazzi, Bad Romance, Telephone, Alejandro, Born This Way, Judas, The Edge of Glory si You & I) sunt destul de controversate.


Rihanna
Cea mai draguta cantareata de care mi'a placut vreodata si imi va placea pentru mult timp. Desi s'a lansat la numai 17 ani, nestiind daca va avea succes sau nu, Rihanna a fost sigura pe ea si iat'o acum printre cele mai populare vedete din industria muzicala. Diferenta dintre ea si GaGa este urmatoarea: GaGa surprinde prin tinutele ei, Rihanna prin parul ei, care a suferit multe schimbari de culoare de'a lungul carierei: la inceput a fost castaniu, apoi a fost brunet, apoi blond, apoi rosu ca focul (a avut foarte multe nuante de rosu si foarte multe coafuri - imi place foarte mult cum ii sta aici), urmand ca in prezent sa fie saten.
Ce imi place la ea?
Vocea ei, atitudinea mai rebela, dar sensibila totodata, zambetul ei, are 14 tatuaje :x.
Piesele ei sunt o combinatie intre pop si R&B. Videoclipurile ei (23 la numar: Pon de Replay, If It's Lovin' That You Want, S.O.S., Unfaithful, We Ride, Umbrella, Shut Up & Drive, Don't Stop The Music, Hate That I Love You, Take a Bow, Disturbia, Rehab, Wait Your Turn, Russian Roulette, Hard, Rude Boy, Rockstar 101, Te Amo, Only Girl (In The World), What's My Name, S&M, California King Bed si Man Down) sunt reusite, unele prezinta o anumita poveste, altele nu.

Cam atat. Leapsa se indreapta catre Iubesc Alcoolul, Pumpkin Pie, Laura si Radioactivetree + cine mai vrea sa o preia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu