luni, septembrie 6

O saptamana pana incepe scoala

Unii se bucura, altii plang...fiecare e liber sa'si exprime sentimentele cum doreste cand aude ca peste o sapatamna incepe scoala. Iata ca si vara anului 2010 s'a terminat. Suntem deja pe data de 6 septembrie, iar scoala incepe pe data de 13 septembrie, numar cu ghinion pentru unii, iar pentru altii cu noroc.

Am fost pe la scoala cu cativa colegi sa vedem ce mai face. Am aflat multe lucruri, unele placute ( din punctul meu de vedere ), iar altele nu foarte frumoase. Voi incepe cu vestile bune mai intai:

1. Invatam de dimineata, mai exact de la 8 pana la 2.
2. Nu ni s'a schimbat diriginta.

Si acum cele proaste:

1. Invatam intr'o alta clasa.
2. Avem un mobilier ( scuzati limbajul ) de kkt.
3. Profesorul de matematica a iesit la pensie si a venit alta doamna in locul lui.
4. Fizica nu o sa o mai facem cu aceeasi profesoara cu care am facut in clasele a 6-a si a 7-a.
Deci concluzia este ca am mai multe vesti proaste decat bune.

Pe blog va fi facut un sondaj daca sunteti sau nu incantati ca incepe scoala.Cam atat. Pe data viitoare! Paaaa

Un comentariu: