joi, septembrie 2

Farse la Telefon

Dragii mei cititori, am revenit cu un nou articol foarte interesant din punctul meu de vedere.
Ieri am fost la un prieten acasa. Si cum stateam noi si ne jucam la calculator, imi suna telefonul. ''Nr. Privat''. ''Hai sa raspund!'', zic si raspund.
-Alo?
Nimic.
-Alo?
-Alooo?
-Alo? Cine e la telefon?
-Alooo?
-Alo? Cine e la telefon?
-Alooo?
I'am inchis.

Cam la 5 minute suna din nou, dar nu imi mai aparea numar privat. Imi aparea un numar care nu'l aveam in agenda ( mai tarziu o sa va fac public si numarul ).
-Alo?
-Alo! Buna! Sunt Loredana!
-Care Loredana?
-Vara lui Herta.
Din spate se auzeau niste voci care ii spuneau ce sa zica.
-Vrei sa iesim impreuna? Hai nu vii la Modern?
-Nu! Am treaba! ( stiu ca am ratat o asemenea ocazie, dar fac pariu ca era o farsa )
-Aaaa...esti ocupat!
-Da! si i'am inchis.
Si ca sa vedeti cat de stresanti sunt unii care n'au ce face, la 5 minute iar suna acelasi numar. De data aceasta nu am inteles prea bine ce vroia...zicea ceva de miss....dar la cum vorbea, nu prea am inteles.
Nu stiu cine naiba m'a frecat la melodie aseara, dar ca sa stie poate sa sune cat vrea ca eu de acum inainte nu mai raspund la ''numere private''.
Nu stiu cine detine acest numar, dar este UN/O MARE PROST/A, TAMPIT/A, HANDICAPAT/A, UN/O GRASAN/A BORAT/A, UN RAHAT si pot continua cu astfel de adjective pana maine dimineata.

Daca si dumneavoastra ati fost deranjati de ''numerele private'', va rog sa'mi lasati comentariu si eu voi citi. Si ca sa'mi arat respectul pentru persoana care m'a sunat aseara, ii dedic urmatoarele 2 poze:




Cam atat cu ''farse la telefon''.

P.S.: Daca va plictisiti si aveti minute pe telefon si nu stiti cum sa le comsumati, puteti face farse si voi la numarul de telefon afisat mai sus!

2 comentarii:

  1. la mine a sunat o ploada care vroia cu roxana apoi cu măria
    m-a frecat de vreo 6 ori cu nr privat apoi cu nr 0755560898 apoi cu nr 0758270128 si o voce de copil vroia cu măria
    asa ca dragi parinti nu mai cumparati tel copiilor ca sa isi omoare timpul sunand
    sau dragi copii care va plictisiti sunati si spuneti ca ati gasit-o pe roxana sau măria

    RăspundețiȘtergere
  2. eu NU raspund NICIODATA la numere private ...

    RăspundețiȘtergere