luni, aprilie 12

In Puii Mei....

Toata lumea a auzit si a vizionat macar odata emisiunea ’’In puii mei’’ care ii are ca protagonisti pe Mihai Bendeac, Monica Anghel, Daniel Buzdugan si multi altii.

Aceasta emisiune este un pamflet intrucat se face aluzie la conditiile de viata din tara noastra, la anumite personaje din lumea politica, din lumea fotbalului si multe alte scene pe care daca le vezi nu te mai opresti din ras prea usor. Eu urmaresc emisiunea aproape in fiecare saptamana si nu regret nici o secunda acest lucru deoarece rad cu lacrimi.

Pe data de 20 Martie, nu am putut crede ce am vazut: la Diaconescu in emisiune, jucat de Bendeac, s-a lansat o noua cantareata, si anume Lady BaBa. Aceasta a declarat ca ii place foarte mult Lady GaGa, dar ca are personalitatea ei, este unica in felul ei si ca nu este o copie, cu toate ca funda din parul ei spunea foarte multe. Deasemenea se declara o varianta mai varstnica a lui Lady GaGa pentru ca, spune ea ’’Lady GaGa este varianta pentru tineret, dar trebuia si pentru oamenii batrani, pentru pensionari…’’.

Lady BaBa indeamna toti oamenii in varsta in felul urmator:’’Oameni buni,faceti ceva! Eu cum am putut, la reomatismul pe care il am? Am zis sa nu stau sa cer de la stat, sa astept pensie mai mare.’’

O alta secventa plina de umor este momentul prezentarii albumului lui Lady BaBa, intitulat ’’Nikita’’ intrucat ’’Albumul lui Lady GaGa se numeste ’’The Fame Monster’’ adica ’’Monstru Faimos’’ adica ce monstru avem noi in Romania? Nikita din Drumul Taberei’’. Lady BaBa adauga:’’ Albumul contine piese cunoscute de toata lumea. Prima piesa este piesa ’’Operatii’’ dupa ’’Paparazzi’’. Deasemenea avem si alta piesa de rezistenta pe care o dam la radiouri si se numeste ’’Dragoste cu Nabadai’’ dupa piesa ’’Bad Romance’’. Dar cea mai tare care va ajunge in Top 10, Top 40 si Top...mai departe, este vorba despre ’’Popa Prostul’’ ’’. Managerul lui Lady BaBa adauga:’’Varianta originala a lui Lady GaGa este melodia ’’Poker Face’’ dar doamna nu joaca Poker, insa e maestra la Popa Prostul’’.

Alt moment amuzant este atunci cand Lady BaBa se adreseaza ’’unei fetite’’ in felul urmator:’’Inna, nu te uita asa la mine!Papusica, sterg cu tine pe jos, ma fata reorienteaza-te, apuca-te de altceva, da? Holograf, Directia 5, Fly Project, ati murit in clipa cand am aparut eu! Mananc din voi, ma!’’

La sfarsitul emisiunii lui Diaconescu, Lady BaBa a cantat piesa ’’Operatii’’, care are versurile foarte amuzante, imclusiv refrenul: ’’Azi ma internez si o stau 3 luni in care Ope,Operatii. Nu am alta sansa ca sa fiu frumoasa decat Ope,Operatii. Ce-as vrea sa ma schimb, Sa nu-mi reziste nimeni cand ma plimb. Vrau sa fiu faimoasa Si o sa fiu frumoasa doar cu Ope, Operatii.’’

Cam atat am avut sa va transmit despre aceasta emisiune si despre Lady BaBa. Sper ca veti urmarii si voi aceasta emisiune pentru ca se merita.

2 comentarii:

  1. and again GaGa ... take a break :x:x

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi place lady gaga dar mai mult imi place lady baba e mai realista ;)) :))=))

    RăspundețiȘtergere