sâmbătă, aprilie 10

Incepe iar...ScOaLa....

Da, dragi cititori, este adevarat si tragic totodata pentru cei care merg la scoala. Mai e doar o zi pana la acest eveniment. Unii dintre noi isi doresc acest lucru, iar altii plang de tristete ca vacanta a trecut si incepe scoala cu o noua serie de teme, chestii de invatat, teste peste teste si multe altele.

Eu unul nu prea vreau sa inceapa scoala pentru ca m'am obosnuit sa ma trezesc mai tarziu, sa nu mai scriu teme( ma intreb daca mai stiu sa scriu ), sa lenevesc in pat, la T.V., sa stau toata ziua la calculator.

Sunt ferm convins ca nici voi nu prea vreti sa inceapa scoala, dar nu mai e mult pana la vacanta, doar 8 saptamani.

Inchei cu acest subiect pe motiv ca nu mai am ce scrie...
Vreau sa le urez ''LA MULTI ANI!!!'' pe acesta cale colegilor care implinesc 14 ani in acesta saptamana si care, coincidenta stranie, sunt tot zodia berbec ca si mine, si anume Cristi si Alexandra. Le voi mai spune ''La Multi Ani!!!'' si pe blog in ziua respectiva, dar si verbal.

Intr'un final, felicit toate persoanele care intra pe acest blog si isi pierd 5-10 minute din viata citindu'mi articolele, dar eu sper sa nu si le pierda inutil.

Un comentariu:

  1. daca taceai la unltima propozitie adica "dar eu sper sa nu si le piarda inutil " filozof ramaneai ;) :))=))

    RăspundețiȘtergere