joi, aprilie 8

Bombardati de.... CALDURA....

Dragii mei, vreau sa va spun ca atat cat am vrut sa vina caldura, atat vreau sa plece odata.
Da, este adevarat, iarna imi doream nespus de mult sa vina caldura, si cand a venit caldura imi doresc sa plece.

Sa va povestesc ce am facut azi, si de unde mi'a venit ideea sa scriu acest articol pe blog:

Noaptea trecuta am dormit in mazepa, la bunica mea. Azi la 10 am avut antrenament, si am plecat cu geaca pe mine, care este cam groasa, nestiind ca urmeaza sa ma incalzesc foarte tare.
Am plecat la antrenament. Ajung la sala, ma schimb in vestiar, intru in sala si, foarte primitor de felul lui, un val urias de caldura ma izbeste direct in fata. Am suportat cu greu aceasta situatie avand in vedere ca ABSOLUT nici un geam nu era deschis si pe deasupra caloriferele degajau o caldura ca intr'o sauna.
Oameni buni, inchideti dracu' caloriferele, daca nu aveti de unde spargeti teava de caldura, faceti ceva, dar pana la urmatorul antrenament sa rezolvati problema cu caldura. Iarna a plecat de mult, dar bag seama ca nu ati observat acest lucru si nu inchideti caldura ca nu cumva sa inghetati. Intrebare: Inca mai purtati paltoane, geci cu o 100 de straturi de blana, fes pe cap???

Cam atat pe azi.....PaPa

Un comentariu: