marți, aprilie 6

Un nou inceput...


Azi, 6 Aprilie 2010, de plictiseala si la sfatul unei colege, nu dau nume, am hotarat sa'mi fac un blog.

Numele acestui blog este, dupa cum bine vezi,dragul meu cititor, ''Love GaGa'' (in caz ca nu stiai ca imi place de Lady GaGa afli acum).

Pe acest blog vreau sa scriu toate stirile care apar pe net, cu toate ca unele sunt chiar aberante, cum ar fi faptul ca Lady GaGa are penis, un lucru nediscutabil dupa prestatia de la Grammy

Pentru inceput, consider ca ajunge cat am postat azi .Urmatoarea postare nu se stie cand va fi. Daca vreti sa mai vorbiti cu mine, id'ul meu este novacgabriel. PaPa

3 comentarii:

  1. Bun-venit in blogosfera.Se pare ca fanii Gaga se infiltreaza peste tot :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca am putut sa-ti fac cunoscute toate lucrurile tari pe care le aduce un blog si anume comunicativitatea, dezvoltarea ideilor personale si altele. Cele mai recente stiri cu Gaga sa stii ca le voi cauta la tine, doar stii ca eu nu prea ma ocup cu mondenitatile despre excentrica artista.Eu sunt mai...critica :). Mult succes!

    RăspundețiȘtergere