joi, aprilie 8

Schimbare...

Azi am hotarat sa'mi schimb numele blogului meu din ''Love GaGa'' in ''...Crudul Adevar...'' intrucat stirile despre Lady GaGa nu cred ca va intereseaza foarte mult si avand in vedere ca am inceput sa scriu despre alte subiecte, am schimbat numele blogului.Sper ca ce voi scrie de acum inainte sa va intereseze mai mult decat stirile despre Lady GaGa. De acum inainte, blogul va fi ca un jurnal cu lucruri care mi s'au intamplat...

Un comentariu:

  1. deci ii puteai spune "jurnalul lui gabitzu" sau "zilele mele ONLINE " sau ma rog ......dar de ce crudul adevar ?? tu nu spuinimik de rau in acest blog scrii doar ce ti se intampla zilnik sau parerile tale ...nu adevaruri pt toti ...;) aja ca nu mi se pare pre potrivit numele ales de catre tine oricum asta e doar parerea mea dar alegerea este a ta ;)

    RăspundețiȘtergere