marți, aprilie 13

Marti 13....(1)

Azi este marti 13, zi cu ghinion pentru cei superstitiosi, printre care si eu.Mie imi aduce ghinion ziua de 13 mai ales daca e si marti sau vineri, dar nu intotdeauna.
Pentru multi acesta zi este cu ghinion, dar nu si pentru colegul meu Cristi, care astazi implineste 14 ani si cu ocazia asta ii urez ''La Multi Ani!!!'' si ii dedic urmatoarea melodie:

Petrecere frumoasa!!!!

Cam atat cu ziua de marti 13. Maine va comunic ce mi s'a imtamplat azi. Sper sa nu mi se imtample nimic rau.

3 comentarii:

  1. da la mn e cu ghinion :(( da las ca trece ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. iti dai comentarii singur? patetic.... chiar atat de disperat esti?

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu credeam la fel , dar ieri ( 13 iulie ) mi- a mers chiar bine

    RăspundețiȘtergere