miercuri, aprilie 7

Persoane pe care nu vreau sa le mai vad niciodata

Sunt cateva persoane in viata mea pe care as dori sa nu le mai vad deloc cat timp mai traiesc. Dar stiu e cam imposibil acest lucru.....Ce pacat....:( Printre aceste persoane se numara urmatorii:



1. Colegi de clasa: Stanimir, Ligea, Nedelcu. De Vrabie am scapat.URAAAAAA!!! Acesti colegi ma enerveaza, intrucat deranjeaza orele, deranjeaza ceilalti colegi, deranjeaza profesorii etc.



2. Copii de gradinita de la mine din bloc, pentru ca, cu toate ca ne'am pus interfon, ei lasa usa deschisa ca sa intre cine vrea.



3. Vanzatoare de la alimentara, intrucat, cand este aglomerat, nu stie cum sa scape mai repede de tine, ca poate nu stii ce sa cumperi, si baga persoana din spatele tau in fata ta.



4. Lumea care merge cu autobuzul cand plec eu la scoala, pentru ca se ingramadesc ca disperatii, acum ca a venit caldura miroase de iti cade nasu' si mai si comenteaza daca nu te dai din dreptul usii ca sa coboare ei.



5. Tiganii care umbla prin autobuze si spun rugaciuni ca sa primeasca si ei un ban, pe care il duc parintilor care ii cheltuie pe tigari, bere si pe multe alte prostii, dar pe mancare nu ar da nici 10 bani.

Pai mai copii, duceti'va la scoala ca sa stiti si voi sa ziceti rugaciunea calumea.



6. Profu' de mate, pentru ca la fiecare ora, daca se intampla sa treaca pe langa tine, iti cade nasu' ca miroase a alcool.



7. Cainii de la liceul Radu Negru unde fac eu antrenamente regulat, pentru ca de fiecare data cand ma vad ma latra, dar nu stiu din ce motiv.(stiu ca nu sunt persoane da' merge si asa)



8. Profa de bio, pentru ca nu ne mai aduce testele, data acum 3 luni, pe motiv ca nu are timp sa le corecteze.



9. Pe Vlad, ca nu'si tunde odata paru' ala mai mare decat al mamei mele.



10. Pe Madalina, pentru ca se crede tare, dar de fapt nu este asa.



Acestor persoane la transmit urmatorul mesaj: PLECATI PE MARTE, ''dragii'' mei!!!! si le dedic poza de mai jos

Un comentariu: