miercuri, iulie 6

O intrebare, 12 raspunsuri (partea a 2-a)

Iata ca am revenit cu a doua parte a, hai sa'i zicem, maratonului despre zodii. Stiu ca asteptati sa cititi raspunsurile fiecarei zodii la intrebarea ''Ce rugaciune spun cei aflati in zodia...'', asa ca sa incepem.

Berbec: Doamne Dumnezeule, te rog sa'mi dai si mie rabdare...si poti sa faci asta chiar acum?
Taur: Doamne Dumnezeule, te rog ajuta'ma sa accept schimbarea, dar nu prea repede.
Gemeni: Doamne Dumnezeule! Cine este Dumnezeu? Unde este Dumnezeu? De ce este Dumnezeu?
Rac: Doamne Dumnezeuleeee!!!!
Leu: Ce'i, mai?
Fecioara: Doamne Dumnezeule, te rog sa ne faci perfecti, dar sa nu o dai in bara ca ultima data!
Balanta: Doamne Dumnezeule, te rog ajuta'ma sa pot lua decizii, dar pe alta parte, tu ce crezi ca ar fi mai bine?
Scorpion: Doamne Dumnezeule, te rog irta'ne datoriile precum si noi iertam datornicilor nostrii, chiar daca nemernicii nu prea o merita!
Sagetator: Doamne Dumnezeule, ti'am spus odata, ti'am spus de un milion de ori, ajuta'ma sa nu mai exagerez atat!
Capricorn: Doamne Dumnezeule. as vrea te rog sa ma ajuti, chiar daca am invatat de mult sa nu ma bazez pe nimeni altcineva!
Varsator: Doamne Dumnezeule, stiu ca imi place schimbarea, dar haosul asta e ridicol!
Pesti: Domane Dumnezeule, daca tot o sa beau toata sticla de Whiskey in seara asta, te rog sa folosesti aceasta imbarbatare pentru a prinde curaj ca sa te cinstesc!

Sper ca va placut micul maraton despre zodii!

P.S.: Maine va prezint ''12 Motive pentru a fi BERBEC'', urmand ca in fiecare zi sa scriu ''12 motive pentru a fi...(zodia)''.
P.S. 2: Nu imi pot scoate din minte acesta melodie:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu