sâmbătă, iulie 23

Leapsa


Multumesc Andreei pentru Leapsa! Este prima mea leapsa. :x Deci, sa incepem.

1. Un cuvant de inceput
Salut!
2. My name is...
Gabi
3. Adresa si nr. de telefon
Strada Vacantei la parter :) 07xxxxxxxx 
4. Cand v'ati nascut?
22 martie 
5. Data, ora, ziua, anul completarii oracolului.
22 Iulie 2011, Vineri, 12:04
6. Ce animale preferati?
Puii de caini si de pisica.
7. Ce sporturi preferati? Le practicati? 
Voley. Da, practic. 
8. Ce dansuri va plac?
Moderne...
9. Ce personaje din desene va plac?
Fred din Familia Flistone
10. Ce pasari va plac?
Porumbeii.
11. Dar flori?
Nu prea le am cu florile asa ca ''pas''.
12. Va plac cartile?
Da, cele de dragoste si cele amuzante.
13. Ce cantareti/cantarete va plac?
Asa mai vii de acasa: Lady GaGa, Rihanna, Jeremih, Pitbull, J. Lo., Jessie J etc.
14. Dar actori?
Nu prea ma uit la filme...
15. Ce tari va plac?
Franta.
16. Ce masini va plac?
Cele decapotabile.
17. Dar motociclete?
Astea nu'mi plac.
18. Pe cine iubiti?
Pe nimeni.
19. Ce este baiatul?
Baiat :D
20. Dar fata?
Fata :D
21. V'ati plimbat vreodata cu ea (el)?
Pas.
22. Ce vreti sa deveniti?
Nu am nici cea mai mica idee.
23. Cu ce echipa tineti?
Otelu' Galati
24. Ce materii va plac?
Franceza, Romana si Sportul.
25. Dar profesorii?
Inca nu i'am cunoscut pe viitorii profesori.
26. Vreti sa mai continuam cu intrebarile?
Depinde.
27. Ce este prietenie pentru dumneavostra?
Nu sunt sigur...sinceritate?
28. Dar iubire?
Ceva dureros...cred...
29. Aveti prietenii?
Da
30. Ce este sarutul? 
Ceva neexperimentat de mine.

Leapsa merge la:

3 comentarii:

  1. iti multumesc...dar nu fac leapsa pe blogul meu...dak e...completez aici:

    1. Un cuvant de inceput
    Salutare...
    2. My name is...
    Mihai
    3. Adresa si nr. de telefon
    ...sar peste...
    4. Cand v'ati nascut?
    3 iunie
    5. Data, ora, ziua, anul completarii oracolului.
    3 iunie 1993
    6. Ce animale preferati?
    Cainii (sa fie mici ca statura) si pisicile
    7. Ce sporturi preferati? Le practicati?
    Imi plac saritul peste mese si aruncatul cu privirea...si da...le practic :d
    8. Ce dansuri va plac?
    tango
    9. Ce personaje din desene va plac?
    sar peste...
    10. Ce pasari va plac?
    Randunica
    11. Dar flori?
    Nu le am deloc cu florile...dar totusi...trandafirul rosu
    12. Va plac cartile?
    Da , unele din ele .
    13. Ce cantareti/cantarete va plac?
    Adrian Tutu , GuessWho , B.U.G MAFIA
    14. Dar actori?
    Dolph Lungren , Silvester Stalone
    15. Ce tari va plac?
    Turcia
    16. Ce masini va plac?
    BMW M3 si Dacia Logan
    17. Dar motociclete?
    nu-mi plac
    18. Pe cine iubiti?
    ...pas...
    19. Ce este baiatul?
    baiat
    20. Dar fata?
    Fata
    21. V'ati plimbat vreodata cu ea (el)?
    ...pas...
    22. Ce vreti sa deveniti?
    Sa devin...poate...nu stiu...dar sper ca mai departe sa merg pe domeniul IT
    23. Cu ce echipa tineti?
    Rapid Bucuresti
    24. Ce materii va plac?
    Romana , franceza , engleza , geografia si fizica
    25. Dar profesorii?
    La liceul la care invat imi plac aproape toti profesorii , sunt foarte cumsecade si deschisi catre elev.
    26. Vreti sa mai continuam cu intrebarile?
    NU

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna... sunt georgiana si asi vrea sa facem un schimb de linkuri daca esti de acord. Id meu este: ''darkangel_guesswho23'' te astept pe mess sa mai discutam! :d

    RăspundețiȘtergere