miercuri, iulie 20

Fobie la serpi

Ieri, am fost la plimbare pe faleza. Pentru ca pe faleza inferioara era prea monoton, am urcat niste scari pentru a ajunge pe faleza superioara. La cateva scari distanta de faleza superioara, am vazut in iarba o stricla de bere la jumate si sub ea o piele de sarpe. In acel moment, am inceput sa alerg pe scari, ca nu cumva sa apara sarpele. Am uitat sa va spun ca imi este frica de serpi, soparle, paianjeni si multe alte chestii scarboase.
Ne'am continuat plimbarea, am traversat la ''Pescarul'' si Riana a zis sa faca o gluma, stiind fobia mea pentru serpi si a strigat: ''GABI, SARPELE!'' moment in care am sarit in sus de frica. Au inceput sa rada ele - eram cu Riana si Adelina. Apoi, am urcat iar niste scari si, de aceasta data, Adelina ma piscat de picior ca sa ma sperie. A reusit. M'am speriat si am inceput sa urc scarile cu viteza.

Dupa aceste faza cu serpi, s'a petrecut altceva mai urat, care se putea termina mai prost decat s'a terminat. Va voi poveste putin mai tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu