miercuri, iulie 20

De la comic la tragic sau cum sa ramai blocat in lift

Dupa cum va ziceam mai devreme, o sa va mai povestesc ceva care s'a intamplat tot ieri, dar care nu are legatura cu serpi:P.
Am fost la Adelina acasa sa bem sifon. In lift (Adelina sta la etajul 8), Riana a inceput sa se bataie si cu ea, si liftul. Eu am inceput sa tip (cred ca am fobie si pentru lift) cat am putut de tare. Intr'un final, am ajuns la 8, am baut sifon, si am hotarat sa mergem sa mancam o prajitura. In lift, Riana iar a inceput sa sara, iar Adelina a incercat sa o tina. In acel moment, liftul s'a oprit brusc, s'a facut liniste, am deschis usile si am coborat tacuti si speriati. Am avut noroc ca liftul s'a oprit putin mai sus de etajul 6. Am avut mai mult noroc ca nu s'a intamplat ceva mai rau, cum ar fi sa se rupa franghiile care sustin liftul si sa ajungem la parter praf. Liftul a ramas blocat; daca il chemai nu venea.
Iata cum se mai adauga o boroboata pe lista neagra a lui Mos Craciun;;):(:))
Nu cred ca voi merge cu liftul prea curand.

Un comentariu:

  1. Am patit-o si eu cand eram mai mica si de atunci am o frica de lifturi ingrozitoare :))
    Bine ca nu stau la bloc si nu sunt nevoita sa-l folosesc prea des :))

    RăspundețiȘtergere