joi, mai 19

Stirile de la ora 19...

...TREBUIE INTERZISE!!!


  1. Prima stire: Un bosorog batranel de 84 de ani a facut niste calcule, iar rezultatul a fost urmatorul: sfarsitul lumii vine pe data de 21 Mai 2011 (sambata). La auzirea acestei vesti, preotii au raspuns astfel: ''Nici macar Dumnezeu nu stie cand va fi sfarsitul lumii. Doar Tatal stie.'' Ce o fi, o fi. 
  2. A doua stire: Cazul Monica si Irinel, care se bat pentru copilul lor, Irina. Aceasta a fost pasata ca o minge de fotbal cand la Monica, cand la Irinel. Irinel a mai incercat odata sa'si ia copilul, dar tot Minica a iesit invingatoare.
  3. A treia stire: Cazul Oana Zavoranu si Pepe. Cei doi arunca cu pietre unul in altul, dar nicunul nu este nimerit in cap, sa'si dea seama cata reclama negativa si'au facut: melodiile lui Pepe nu se vor mai auzi nici macar in casa parintilor lui, iar revista Playboy cu Oana pe coperta nu se va cumpara. (asta ramane de vazut).
  4. A patra stire: Cai bolnavi si sanatosi, dusi la abatoare. Scene incredibile cu caii zbatandu'se pentru viata lor. Apropo, stiati ca salamul de Sibiu este facut de carne de cal? Da, si eu m'am mirat cand am auzit. 
  5. A cincea stire: Un rus (sau ce naiba o fi fost ca nu mai stiu-credeti'ma ca mi'e cam somn) s'a prabusit cu tot cu avion la 16 km dupa ce a intrat in spatiul aerian roman. Defapt, avionul nu mai raspundea la comenzi, asa ca rusu' s'a aruncat si a cazut in gol 80 de m. Culmea e ca in avion avea tigari de contrabanda. Culmea acestei culmi este ca tigarile au fost ciordite furate de la locul accidentului. 
Sfat: NU va mai uitati la stiri!!! Va pot dauna grav sanatatii + va indispun, chiar si atunci cand vi suparat de la serviciu si deschizi televizorul ca sa te relaxezi (cica). 
P.S.: Imi pare rau daca am mai mancat litere/cuvinte , dar mi'e asa de somn incat abia mai vad literele de pe tastatura. Trebuie sa rezist pana cand incepe ''Narcisa Salbatica''. http://matcuoi.com Cine se mai uita?

Un comentariu: