marți, martie 22

Am ajuns la numarul 15

Astazi, 22 Martie 2011, este o ziua foarte importanta pentru mine. Da! Ati ghicit despre ce este vorba! Este vorba despre ziua mea de nastere. Daca nu stiati, azi implinesc frumoasa varsta de 15 anisori. :D Si cum ...Zilele mele ONLINE... e in sarbatoare, eu zic sa dam start DISTRACTIEI!!! In cele 2 parti in care ne vom distra, ne vom intalni cu multe vedete, printre care Eminem, Puya, Naomi (alias Mihai Bendeac), Momaie si Gogaie, Jennifer Lopez, Bruno Mars, Jessie J, Kanye West, Willow Smith si nelipsitele Lady GaGa, Rihanna & Ke$ha. DISTRACTIE!!!

PRIMA PARTE

Incepem cu J. Lo. si noua ei melodie, o colaborare cu Pitbull:

Pentru a rade putin, o vom vedea pe Naomi in rolul unui farmaciste:

In amintirea vremurilor bune ne reamintim de...
...Eminem & Rihanna - Love The Way You Lie

...Bruno Mars - Just The Way You Are:

...Rihanna - Umbrella:

Dupa cateva amintiri, eu zic ''muzica sa nu se opreasca'':


Sa luam de voluntariat de la...

''I can't be what I want to be...'' :

''Ooooo...am invatat ca dreptatea mi'o fac yooo..'':D

Continuam tot cu melodii din seria ''romanisme'':

Va simtiti bine? Asta nu a fost nimic: urmeaza o doza de ''Loud'' :
...La la la la...

...Oh na na...

..S S S & M M M...
Rihanna- S&M (Official Video)


Sfarsitul primei parti. See Ya!

3 comentarii:

  1. La Multi Ani!! Sa ai parte de cele mai frumoase lucruri, sanatate si mult succes in tot ceea ce faci! Te puuuuuuup duuuulce

    RăspundețiȘtergere
  2. Mc! Si eu te puuuuuuuup duuuulce! Te asteptam pe la noi! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. La mUlti Ani TaTy!! :) :*
    hApPy BirThDaY DaDDy !!!! :) :*

    RăspundețiȘtergere