marți, martie 22

Am ajuns la numarul 15 Partea a 2-a

Bine ne'am regasit dragi cititori ai blogului. Am revenit in direct de la petrecerea de ziua mea de pe ...Zilele mele ONLINE... unde lumea se simte foarte bine. Incepem partea a 2-a cu situatie de anul trecut pana anul acesta: pai, sa vedem...in viata mea au intrat noi artisti, am avut mereu prieteni alaturi, am hotarat care sunt prietenii mei si care nu. Tragem linie, iar rezultatul este ca si anul care a trecut ( nu e vorba de anul 2010, ci de perioada 22 Martie 2010 - 22 Martie 2011 ) a fost un an bun. Daca am suparat pe cineva, pe viitor o sa incerc sa nu'l mai supar.

Si acum, sa revenim la DISTRACTIE!!!
Ii avem langa noi pe Momaie si Gogaie, care ne vor face sa radem.''Te chis in freza!'' :))


acum nijte muzica buna si revenim cu Bianca Draguseanu si Daniela Crudu, intervievand un om intr'o toaleta :D




Am revenit cu Bianca Draguseanu si cu Daniela Crudu. Interviul il vedeti mai jos( P.S.: sunt si Mucea si Flocea pe acolo) :

Romanii are Talent, dom'le :))

''Baby I was Born This Way'' ( de 15 ani mai exact :D ):

Si acum ascultam un cover dupa melodia de mai sus, un cover care a facut'o pe GaGa sa planga, care este foarte dragut...

Iata ajunsi la finalul petrecerii. Dar, stati asa, am uitat sa facem un lucru: sa cantam ''La Multi Ani!'' sarbatoritului. Cum am putut face un ca asta? Hei, 3 Sud-Est, comm'on!


Un comentariu: