marți, ianuarie 25

Happy Birthday! Giulia




Ante-scriptum: Sa ne facem intelesi: NU este vorba despre Giulia, cea care canta impreuna cu DJ Project. NU! Este vorba despre Giulia, colega mea de clasa.

Cu ce sa incep? Pai totul a inceput in clasa a 5-a...in primul semestru nu prea am avut o parere chiar asa de buna despre ea...trebuie sa recunosc, era mai desteapta decat toti. La orele de romana, numai ea raspundea...motiv pentru care eu ii ziceam ''Calculator''. Dar totul a inceput sa se schimbe...incetul cu incetul, am inceput sa vorbim (pana atunci nu stiu daca am comunicat cu ea), ne'am imprietenit.
Pe parcursul prieteniei noastre, ne'am mai si certat...ne'am mai si impacat. Ultima cearta a fost in clasa a 6-a care a durat cam mult...cam jumatate de an sau chiar mai mult...nu mai stiu exact. In fine, ne'am certat din cauza unui dans amarat. Cand ne'am impacat, ne'am cerut unul altuia scuze si am sters trecutul cu buretele.
Acum, suntem buni prieteni, suntem si colegi de clasa...dar mai avem o scurta perioada de timp pana se termina clasa a 8-a si fiecare va merge pe un drum propriu.

Dupa ce ne'am impacat (dupa faza cu dansul amarat-asta se intampla prin a7-a), am descoperit ca avem ceva in comun si anume stiam amandoi chestii despre Illuminatti, o societate secreta care controleaza lumea din ''umbra''.
Si acum, cate ceva despre Giulia:
Ii plac:
- Moda
- Muzica
- Sa iasa afara
- Sa se certe cu lumea

Nu ii plac:
- Persoanele ipocrite
- Prietenii falsi
- Minciuna

Peste 10 ani, ''ma vad in S.U.A., cu prietena mea Elena, stand pe sezlonguri, inconjurate de baieti frumosi si 2 catei Chow Chow''.

Ganduri marete. Sa speram ca se vor indeplini. Mult noroc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu