sâmbătă, ianuarie 29

Happy Birthday! Adam Lambert


Adam Lambert s'a nascut pe 29 Ianuarie 1982 in San Diego, California. Numele sau adevarat este Adam Mitchel Lambert.

Adam a devenit cunoscut odata cu cel de'al 8'lea sezon American Idol, pe care la pierdut din nefericire. Cu toate astea, a reusit sa intre in vizorulmultor producatori importanti din industrie, iar acum se bucura de succes in America si nu numai.
Ce'l face atat de special? Faptul ca, pe parcursul concursului, si'a recunoscut homosexualitatea fara sa'i fie jena sa se expuna in fata publicului exact asa cum e si faptul ca este un tip extrem de nonconformist. Nu ezita sa socheze cu aparitiile sale publice, dar nici nu'i pasa prea tare atunci cand il critica lumea.
Ce ii place ?

  • MUZICA: ''Face parte din viata mea, la fel ca si actoria. Fara muzica nu cred ca as putea trai.''
  • CASA LUI: ''Este locul unde intotdeauna ma retrag cu placere. Si asta pentru ca e cumparata de mine.''
  • FANII: ''Am o relatie buna cu ei si ne intelegm extraordinar.''
  • AMERICAN IDOL: ''Ma uit in continuare la reality-show si imi place sa descopar voci noi.''
  • MADONNA: ''Este singura vedeta in fata caruia m'am pierdut. Nu stia cine sunt, dar a aflat.''
  • FAMILIA: ''Imi iubesc familia, mai ales pe fratele meu mai mic, cu care ma inteleg foarte bine.''
Top 8
piese favorite:

  1. Madonna - Vogue
  2. Led Zeppelin - Whole Lotta Love
  3. Goldfrapp - Strict Machine
  4. David Bowie - Diamond Dogs
  5. Michael Jackson - Thriller
  6. Prince - Kiss
  7. Muse - SuperMassive-BlackHole
  8. Christina Aguilera - Beautiful

Albumul sau de debut , ''For Your Entertainment'', lansat in noiembrie 2009, s'a bucurat de foarte mult succes. A intrat direct pe locul 3 in Billboard Hot 200 si a avut vanzari de 198000 de copii in prima saptamana de la lansare.
Ieri, cautand informatii, am dat peste acest video care mi s'a parut foarte tare.




P.S.: Am gasit o versiunea lui David Guetta de la piesa ''Who's That Chick?'' featuring Rihanna. Varianta initiala aici.

Un comentariu:

  1. Prima!:D
    Ce dragutz e Adam in poze! Ador articolul, e preferatul meu! Si primul videoclip e asa simpatic. Bv tine`o tot asa, ultimele articole au fast super :)

    RăspundețiȘtergere