sâmbătă, august 21

Perle de profesori

Am revenit si cu putin umor....!!!

1.''Acum cu criza asta financiara nu prea imi mai permit sa dau banii pe mancare. Berea mea cea de toate zilele a mult mai importanta. Cu ea ma hranesc...''
2.''Mai bine te'ai duce sa te speli pe dinti ca ai ceva maro intre ei care nu miroase deloc bine!''
3.''Bine ca te'ai ingrasat ca scroafa in vacanta, dar ceva pe creierii aia nu ai pus si tu nimic!''
4.''Hai mai bine sa facem economie de timp si inchide gura. Si asa nu ne'ai impresionat cu nimic.''
5.''Esti de'a dreptul jalnica. Nici nu'mi vina sa vorbesc cu tine, dar o fac. Din mila, nu de alta!''
6.''-Fetito, tu cum ai ajuns in clasa a XI-a fiind asa de analfabeta? Da'mi numarul tatalui tau sa'l anunt despre aceasta situatie.
-Nu'l stiu. Vi'l dau pe al mamei...
-Nu dicut cu mamele. Stiu eu cum sunt ele. O sa iti ia apararea. Cu tatii ma inteleg de minune. Nu stiu de ce, am asa, un lipici...''
7.''E de necrezut si aproape imposibil faptul ca nici pana acum nu ai reusit sa inveti lectia!''
8.''Ia nu mai faceti galagie ca daca ma enervati fac un scandal mai mare decat liceul asta!''
9.''Cum sa fie 6, radical din 36? Este 6! Ah, ai spus cumva 6?''
10.''Cum se poate sa nu stii o definitie simpla dupa 9 ani de scoala? Sa mi'o spuna repde cineva ca am uitat'o!''
11.''Sunteti mai dobitoci decat tufele de Venetia.''


1.''Cu creierul, dom'le, cu creierul scrie acolo! Organul cu care rationeaza lumea care'l inconjoara!''
2.''Mai, dar astia au numai preturi cu 69?''
3.''Nu sunt spalat pe creier, sa stiti.''
4.''Eu nu am deformatiune de coloana.''
5.''Eu sunt mai sportiv de felul meu, dar nu prea se vede pentru ca nu vreau sa arat!''
6.''Eu nu neg ca omul a evoluat din maimuta...cateodata se si intoarce!''
7.''Ma simt nedreptat de toata lumea si de asta ma oftic eu cateodata.''
8.''Eu, cu biologia, pricep altfel decat ei cu dogmatica''
9.''Harul divin se transmite cromozimic, nu stiati?''
10.''Cine vrea sa vorbeasca cu mine sa ma strige la catalog sa vada daca sunt sau nu prezenta in clasa.''
11.''Mi se pare incredibil de credibila povestea pe care tocmai ne'ai spus'o! Are sens si e perfect logica!''
12.''Somnonautii sunt cosmopoliti! Cum de ce? Pentru ca orice cuvant care are legatura cu meseria lor incepe cu COSMO!''
13.''Am fost atat de stresat din cauza voastra incat ieri am gresit usa apartamentului si am intrat in casa altcuiva. Abia cand m'am pus pe scaun in bucatarie mi'am dat seama ca ceva nu e in regula!''

Si al 2-lea articol este gata. Mai sunt 2. Stiu ca sunteti curiosi, dar mai asteptati putin.Paaa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu