sâmbătă, august 21

''Adevarul de Seara''

Buna tuturor! Stiu ca nu am mai postat vreun articol de foarte multa vreme. Dar acum, am revenit, si nu doar cu un articol, ci cu patru. Sper sa va placa noile articole care urmeaza sa le postez....dar mai intai sa'l terminam pe primul.

Presupun ca toata lumea a auzit de ziarul ''Adevarul de Seara'' si cred ca ati si voi ziare de la cutiutele portocalii care, de cele mai multe ori, sunt confundate de locuitorii orasului cosuri de gunoi.

Eu iau ziarul in fiecare zi, adica saptamana aceasta l'am luat in fiecare zi. Trebuie sa ai si putin noroc ca sa mai prinzi un ziar, intrucat mosii si babele care nu au ce face prin casa asteapta venirea ziarului ca painea calda. Nu e de mirare, pentru ca ziarul este gratuit si deasta mosii si babele se ingramadesc sa ia cat mai multe ziare. Nu stiu ce fac cu atatea ziare. Eu cred ca, in lipsa de hartie igienica, e bun si un ziar, si asa se rezolva problema:)).

Pe aceasta cale, le transmit celor care iau cate un brat de ziare sa isi marturiseasca ce fac cu atatea ziare. Cam atat cu ''Adevarul de Seara''. Revin cu celelalte 3 articole. Papa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu