miercuri, aprilie 6

Happy Birthday! ...Zilele mele ONLINE...

Astazi, blogul meu implineste un anisor. Si ca la o adevarat petrecere, ii vom avea invitati pe divele Rihanna si Lady GaGa, trupele Madcon si Far East Movement, Katy Perry si nelipsitii RObotzi.



In urma cu un an mi'am inceput activitatea pe blog, la propunerea fostei mele prietene (nu dau nume) + ma plictiseam si ma uitam la calculator ca pisica in calendar.
Luam o pauza de dans, dupa care revenim.

Pe parcursul unui am de zile, blogul meu si'a schimbat numele de la '' Love GaGa '', in prima faza, la '' ...Crudul Adevar... '', in final ramanand '' ...Zilele mele Online... ''. Si pentru a schimba din nou titlul blogului voi face un sondaj prin care puteti vota ce titlu i s'ar potrivi blogului.

Pe langa nume blogul si'a schimbat si fundalul, osciland intre negru si verde(da, am avut si verde), ajungand sa ''arda in flacari'', in final ramanand tot negru. Si la acest capitol vom face schimbari. :D

La sfarsit, ne delectam cu ultimele 2 episoade din RObotzi, adica ''Pufoshenie'' si ''Gin''.

Un comentariu:

  1. Numele blogului imi place sau daca faci sondaj alege alte nume, ce ai ramas in pana de idei?? :D

    Al3x

    RăspundețiȘtergere