miercuri, iunie 23

My Favourite Sport.....VOLEY ( partea a III-a )

Hello! Stiu ca asteptati aceasta postare cu sufletul la gura, mai ales fetele. Azi e ziua in care voi arata poze cu colegii mei de la VOLEY ( doar cu unii din diverse motive ). O sa ii prezint in ordinea din articolul trecut, adica Cercelush, Alex, Bogdan si Marian ( fara nici o suparare ).Stiu ca ieri am zis mai multe nume, dar nu am reusit sa fac rost de cate o poza cu toti

1. Cercelush














Cu Cercelush ma inteleg foarte bine, la fel ca si cu ceilalti de asemenea. El este amuzant, putin mai inalt ca mine ( de ce sunt eu mai mic? ). Pentru a fi ca Cercelush, aveti nevoie de 3,4 glume, o pereche de ochelari de soare, iar la sfarsit se adauga mult stil.

2. Alex














Cu Alex ma inteleg cel mai bine. El este amuzant, putin nebun. Pentru a fi ca Alex, aveti nevoie de 2 lingurite de adrenalina, multe jocuri pe calculator (de preferat cu batai ), putin praf de nebunie ( putin mai mult ) si se amesteca, dupa gust, cu amuzament.

3. Bogdan













Cu Bogdan ma inteleg bine. Cateodata mi se crede superior dar, cum am spus si in articolul precedent, nu stiu la ce. Pentru a fi ca Bogdan, aveti nevoie de cateva grame in plus, aere de superior amestecate cu o masa plina cu mancare.

4. Marian

Cu Marian ma inteleg foarte bine. Din nefericire pentru mine si el este mai inalt ca mine, dar mai mic decat Cercelush. Pentru a fi ca Marian, aveti nevoie de multa forta, amestecata cu vointa din abundenta si la sfarsit se adauga naturalete.

7 comentarii:

  1. bv gaby;)
    si eu pe akolo:))
    xoxo cercelush xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. mah gaby vezi k eo nu sunt nebun doar ma prostesc si eo pe acolo k este prea plictisitor si adaug si eo nijte distractie :D
    si nu ma jok ''jocuri cu batai'' ma jok doar Warcraft :D
    si bogdan nu are el ''aere'' numai k are el ''tupeu'' si se crede smecher dar nu e :))

    Al3x XD .... al3x_gam3snet ....

    RăspundețiȘtergere
  3. alex si`a postat aici si id poate agata vreo gagica:)):)):))
    mult succes;)


    o gabi si de la mine ai un xoxo>:D<>:D<creata:*

    RăspundețiȘtergere
  4. succes alex:))
    daka vretzi id meu zicetzi:))
    :)):))
    cercelush XD

    RăspundețiȘtergere
  5. uite gabi altu cu id:->postati`le ma direct ce mai intrebi dak vrem:)):)):))

    ei gabi..imi place blogu tau;;);;)

    RăspundețiȘtergere
  6. primul baiat e dragutz :D

    RăspundețiȘtergere
  7. fiecare e unic , toti sunt draguti, fiecare in felul lui si ce daca esti mai scund ca alti ....
    eu sunt mai scunda ca tine si nu imi fac atatea complexe

    RăspundețiȘtergere