miercuri, iunie 23

My Favourite Sport.....VOLEY ( partea a II-a )

Iata'ne din nou vorbind despre VOLEY. Ieri v'am povestit cum a inceput totul. Azi imi voi continua povestea. Sa'i dam bice!

Venind la fiecare antrenament, am reusit o performanta uimitoare pentru mine. Am reusit sa dau cele mai inalte pase dintre toti, iar doamna a hotarat sa ma faca ridicator. Acest post este uneori usor, cand dai pasele bune pentru atac, dar si greu din 2 motive:
1. Ori nu primesc pasul bun.
2. Ori nu dau eu pasul bun.( acest lucru se intampla cam des ) Am tot auzit, pe ici, pe colo, ca postul de ridicator este cel mai greu dintre toate si incep sa cred ca asa si este. Dar sper ca'mi voi schimba parerea despre acest post. Sper sa reusesc sa dau toate pasele la fel de bune.
Incetul cu incetul, m'am acomodat, m'am imprietenit cu colegii. Cu timpul, au venit mai multi la VOLEY. Cu unii m'am imprietenit imediat. La inceput eram cativa ( eu, Cristi, Cercelush, Claudiu, Ionut, Jan , Sabin ), dar am inceput sa ne inmultim ca ciupercile dupa ploaie, exact asa cum apar si cantaretele astea mai netalentate care cred ca au talent dar nu e asa. Dar nu asta face subiectul articolului de azi. Primii care au venit au fost Alex, cu care ma inteleg extraordinar de bine, si Bogdan cu care ma inteleg asa si asa din cauza aerului lui de om superior mie. Dar, nici in ziua de azi, dupa un an de la venirea lui, nu am inteles la ce imi este superior. Probabil nu voi intelege niciodata. In fine. Dupa vreo luna ( nu mai stiu exact ) au venit Marian si Paul( care, din nefericire pentru echipa s'a lasat de VOLEY ). De curand, acum vreo luna, a venit o serie de.....ciudati le pot spune.Dar cel mai ciudat dintre ei, 'CIUDATUL SEF', era Cosmin, un baiat grasut :)) care zicea ca a facut fotbal la 'Dunarea Galati' si care enerva pe toata lumea, inclusiv pe mine, deoarece m'a tot strica Harry Potter, ceea ce ma scoatea din minti. Sa va povestesc o intamplare:
Intr'o zi, la un antrenament, eu nu am venit ( nu mai stiu exact din ce cauza ), iar Cosmin cand l'a vazut pe Alex ( mentionat mai sus ), l'a confundat cu mine. Mai rau, chiar l'a intrebat: ''Unde iti sunt ochelarii?'' .Prea tare faza, cand am auzit'o nu ma mai puteam opri din ras. :))=))
Din fericire pentru noi, Cosmin nu mai vine la antrenamente.

Aici se termina inlantuirea de amintiri pe care am vrut sa vi'o povestesc de la VOLEY. Maine urmeaza partea a III-a in care va voi prezenta colegii mei. Pana maine PaPa!

8 comentarii:

  1. stiu de ce nu mai vine:))
    saracu sia luat bataie:))
    ups:))
    xoxo CeRcElu$h xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. ce lam batut pe grasu ala ca iti zicea harry potter
    :))
    xoxo CeRcElu$h

    RăspundețiȘtergere
  3. :))Harry Poter?Nu prea ti sepotriveste doar daca te apuci de magie si-ti pui o pelerina:)) ;) Oricum Bft dic ce-ai scris te descurci destul de bine....Care este cel mai mic din echipa voastra sau cel mai mare?......

    RăspundețiȘtergere
  4. ms ca l'ai aranjat pt mine.....chiar asha de fricos e sa nu mai vina?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. ai uitat sa mentionezi partea cu Cristi cand ia pus in balon plin cu apa in ghiozdan si a venit la profa cu ghiozdanu ud :))

    Alex XD

    RăspundețiȘtergere
  6. :))
    sti ka ne amenintza q fracsu?
    sa intalnit odata cristi(care il batea cel mai tare) q grasu si fracsu si nu ia zis nimik:))
    xoxo cercelush xoxo

    RăspundețiȘtergere
  7. si ce e asa de rau sa fii comparat cu Harry Potter ?! Harry e un tip istet inteligent si descurcaret

    RăspundețiȘtergere