marți, iunie 22

My Favourite Sport.....VOLEY ( partea I )

Salut! Imi cer scuze pentru ca nu am mai postat pe blog de ceva vreme dar nu am avut inspiratie. Dar azi, stand pe net si vorbind cu un coleg de la VOLEY ( se stie el ), mi'a venit stralucita idee de a scrie despre VOLEY, despre prima zi in care am fost la antrenament, ce am fost atunci si ce sunt acum. Bineinteles, va voi prezenta si colegii mei, totodata si prieteni.

Totul a inceput intr'o zi de miercuri. Nu mai stiu exact ce data era, dar era pe la sfarsitul lunii aprilie. Ajuns la scoala, il vad pe profu' de sport vorbind cu o doamna putin mai inalta ca el. La un moment dat, ma observa si ma cheama la el. Eu, nedumerit, ma indrept spre el. Ajung langa el, dau ''Buna Ziua!'' si el ma intreaba:
''-Vrei sa faci VOLEY? Uite! Dansa e antrenoarea.
-Da!!! Bineinteles!!! Vreau!!!''
Dupa aceea, doamna imi da un fluturas ( nu va ganditi la fluturii care zboara...era, putem spune, un pliant ) si spune:
''-Suni la numarul asta si vei afla cand fac antrenamente.'' Iar eu:
''-Ok!''

Imi iau la revedere de la cei doi si incep sa alerg dupa un coleg ca sa'i spun cat de fericit eram. Nu mai stiu exact daca am gasit vreun coleg prin curtea scolii...In fine.
La vreo doua saptamani, i'am zis tatei sa sune la acel numar si sa vada cand ma voi duce pentru prima data la antrenament. Tata a sunat dar nu a raspuns nimeni. A venit timpul sa plec la scoala. Tata a mai incercat si a raspuns. Am venit acasa de la scoala si am gasit un bilet pe masa de la tata in care scrie:
''Draga Gabi,
Am vorbit cu antrenoarea. A zis sa te duci la antrenament sambata la ora 8.00 la liceul 'Gheroghe Asachi' ''

Imediat dupa citirea biletelului, m'am schimbat si am dat search pe Google sa vad unde e liceul ''Gh. Asachi'' pentru ca nu stiam unde e. Dupa 15 minute de cautare i'am dat de urma. Liceul era in Micro 40.

Au trecut cateva zile...a venit ziua de sambata...aveam emotii...nu stiam cum o sa fie...iar mama, vazandu'ma cam stresat a zis ca merge si ea cu mine la primul meu antrenament.

30 minute dupa....

Am ajuns in fata portii liceului unde erai doi baieti ( numele lor erau Claudiu si Ionut ). Unul dintre ei ma intreaba daca ''ati venit pentru VOLEY??'' iar eu raspund ca ''Da!''. El:''Mai asteptati. 'Profa' nu a venit.'' Eu:''Ok! Asteptam!''

In 5 minute, au mai venit 2 sau 3 copii, iar dupa 10 minute a venit si 'profa'. Am intrat in sala, m'am schimbat si mama a inceput sa vorbeasca cu 'profa', iar eu am luat o minge si am inceput sa ma joc cu ea. Si ceilalti copii au luat cate o minge si au inceput sa se joace intre ei. Duap 5 minute de vorba multa, am inceput antrenamentul cu incalzirea, dupaia am facut vreo 3 ture, nu mai stiu sigur, si doamna m'a pus sa fac pase la perete. Pentru un incepator, doamna a zis ca fac pasele destul de bine. Apoi m'a pus la preluari. La asta nu eram chiar asa de bun.Timpul a trecut ametitor de repede, antrenamnetul s'a terminat si ,ajuns acasa, m'am simtit epuizat dat totodata si fericit ca s'a deschis o carte in care se vor scrie toate peripetiile mele de la antrenamente.

Partea a II-a maine....PaPa

2 comentarii:

  1. aja ma gaby
    ai sccris si tu de voley
    eu sunt colegu care tea inspirat:>
    xoxo cercelush xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabita , felicitari ptr perseverenta
    colegi tai stiu ca tu ai mai facut si alt sport la care erai bun? ( parerea mea de nestiutoare ) :P

    RăspundețiȘtergere