joi, iunie 3

Don't Call me Alejandro

Buna, copii. Stiu ca nu am mai postat de mult un articol din doua motive:

1. Lipsa de timp-intrucat am avut tezele la care am obtinut nota 8, si la romana si la matematica si

2. Lipsa de inspiratie-pentru ca nimic ce mi s'a intamplat nu mi s'a parut foarte interesant pentru a'l posta.

Dar, acum am un nou articol, cu o tema, zic eu, interesanta: noul clip a lui Lady GaGa: ALEJANDRO.
ALEJANDRO este cel de'al treilea single de pe albumul The Fame Monster, care, in curand( mai exact pe 7 iunie ), va avea si un videoclip. Pe Internet au aparut deja poze din videoclip si chiar si un teaser. Singel'ul a fost lansat la emisiunea American Idol din acest an.

Cuvantul ''Alejandro'' isi are originile in Spania si inseamna ''Alexandru''.

Va voi arata acum cateva poze, urmand ca mai tarziu sa va pun si acel scurt video de care vorbeam mai sus.











Iata aici si videoul:

Un comentariu:

  1. ...draga G@bytzu....daca nu ai inspiratie...poti sa scrii despre ce ti se intampla in fiecare zi mai amuzant sau mai ciudat...

    RăspundețiȘtergere