joi, ianuarie 3

Cuvant dupa 4 luni de absenta

Inainte de a va cere scuze pentru ca n'am mai dat nici un semn de viata pe aici de aproximativ 4 luni, va doresc un an nou fericit, plin de succese, reusite si cel putin la fel de bun ca si anul ce tocmai a trecut. La multi ani!

Si acum sa incepem: va rog sa ma iertati din suflet (daca este posibil) pentru absenta mea care a inceput in vacanta de vara si se termina (sper) in vacanta de iarna! Daca ma puteti ierta, va voi fi mereu recunoscator pentru acest lucru si pentru faptul ca poate ati intrat, daca nu zilnic, macar saptamanal sau lunar, sa vedeti daca am mai postat ceva.

Si pentru ca am intrat intr'un an nou, e timpul de cateva schimbari. Pentru ca m'am departat foarte mult si de foarte mult timp de aliura de jurnal pe care blogul o avea prin titlul lui, am hotarat sa renunt de tot si oficial de ea. Asa ca incepand de anul aceste, pe blog, veti putea citi articole despre filmele care vor fi lansate de'a lungul anului, recenzii de albume (imi puteti lasa sugestii de albume la care ati vrea sa cititi o recenzie intr'un comentariu) si veti putea afla ce e nou in materie de videoclipuri muzicale.

Deasemenea, ma gandeam sa postez videoclipuri ale unor vlogari foarte tari (2 la numar, posibil sa'i stiti), dar nu e inca nimic batut in cuie. Este vorba de Tequilla si Zmenta. I'am descoperit pe la sfarsitul lunii Septembrie - inceputul lui Octombrie si de atunci ii urmaresc cu placere si astept noi filmulete cu nerabdare. Insa, nimic nu e stabilit.

Desi stiu ca nu sunt suficiente cuvintele de mai sus, trebuie sa va intristez putin si sa inchei aceasta postare cu o melodie pe care este imposibil sa nu o fi ascultat macar odata.

Un comentariu:

  1. Bine ai revenit! Sa ai un an nou plin de impliniri,sanatate si numai bine.LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere