sâmbătă, iunie 11

Last Friday Night

''Bumtzi Bumtzi Bumtzi Bumtzi...''


Cel mai important moment din clasa a 8-a a venit: mult asteptatul BANCHET. Acesta a avut loc la Hotel Mercur (cu accent pe ultima silaba). A fost o seara incendiara, la baza careia s'au aflat voia buna, muzica buna, situl si eleganta, de care fiecare copil prezent a dat dovada (ei bine, nu chiar fiecare copil...).

08:55 - Am ajuns le restaurant (cu greu, dar am ajuns).
09:00 - A inceput cautarea unui loc.
(sa zic) 09:15 - Am inceput sa dansam.
10:00/10:30 - Aperitivul
11:00 - Iar dans. Mai tarziu concurs de dans. Am participat si eu, bineinteles!
12:00 (cred - nu mai stiu orele prea bine) - Friptura
Iar dans. Miss si Mister BOBOC (Felicitari castigatorilor!). Dans!!! TORT!!! Dans. Tombola (am castigat 150 de paie). Dans (deja m'am plictisit la cat am scris cuvantul ''Dans''). Si cam atat.

Nu cred ca am dansat de cand ma stiu asa de mult cat am dansat aseara. Si apropo de dans, am observat ca unii habar n'au sa danseze. Toata lumea avea prezenta scenica, se simtea bine on the floor, sa miscau de zici ca mai aveau putin si se rupeau, iar unii se miscau ca dezmembratii. In orice caz, apreciez curajul pe care l'au avut sa'si etaleze miscarile zbantuiala.

Dupa cum ziceam mai sus, stilul si eleganta au fost prezente (ca fara ele nu se poate). Fetele au avut rochii de toate culorile, lungimile, marimile. Baietii au avut costume, camasi colorate, necolorate (albe adica), cu maneca lunga, cu maneca scurta, pantofi, pantofi sport etc.

In incheiere, va spun ca a fost o seara extraordinara, pe care nu o vom uita prea curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu