vineri, iunie 10

Imi va fi dor...

Iata ca se termina si clasa a 8-a, ultima clasa a gimnaziului, ultimul an impreuna. Ne vom indrepta cu pasi repezi catre un liceu, unde vom avea alti colegi cu care sa povestim ce'am facut in weekend, alti profesori care vor avea datoria sa ne invete carte, alte clase de distrus.
Fiecare dintre noi, va ajunge la un liceu, iar probabilitatea ca doi colegi sa fie in acelasi liceu e cam mica (bine, poate fi si mare - probabilitatea - , daca ne gandim la cea de a fi in aceeasi clasa), ceea ce este foarte dureros. 
Despartirea va fi grea, pentru ca ne cunoasten de multi ani, majoritatea de la inceputul gimnaziului, restul din clasele intai, si stim ce slabiciuni si virtuti are fiecare. 
Imi va fi dor de profesori, de glumele facute la ora de romana, de galagie de la ora de biologie, de linistea de la ora de fizica, de vorbareala de la ora de engleza, de prima reactie atunci cand profesoara de geografie a intrat in clasa si linistea facuta atunci cand, dupa aceasta, a intrat directoarea, de primul 5 luat in 4 ani de scoala (la matematica), de glumele pe care le faceam in pauze (gen: ''Ti'a cazut nasul pe jos!'' - glume de pe cutia de cereale), de jocurile de carti din pauze (odata am luat 35 de carti - nimeni nu a mai luat 35 de carti), de temele copiate inaintea orei (da, am mai facut si eu asa) si de multe alte chestii, pe care le vom scoate de la naftalina peste 10 ani, in 2021. Imi va fi dor de TOTI, absolut TOTI, chiar daca unora le lipseste o doaga. Imi va fi dor de VOI.

3 comentarii:

  1. (Dracul)Dragul meu coleg de banca subsemnatul ,,eu,,colegul tau de banca din toata clasa a8-a te anunta ca nu scapi de el asa usor ,am sa te bantui pana in clasa a12-a poate facem facultatea impreuna si mai stii poate lucram, in aceeasi firma -NOROC- =))
    Imi va fi dor de temele copiate de la tn uneori corect alteori coectate de mn,ca iti cam era foame si mai mancai litere,dar nu uita de proiectele pe care le-am facut cu tn ,Adina si ultima mentionata dar nu cea din urma colega a noastra Catalina .
    Mai am cateva cuvinte pt tn : ASTA LA VISTA BABY

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca o sa ai norocul sa intalnesti la liceu pe cineva ca mine, sa ma suni. Sper ca nu o sa ma suni la 12 noaptea sa ma rogi sa'ti fac tema la nu stiu ce materie. Imi inchid telefonu' si imi schimb si numarul :)) Cat despre proiuecte, am avut cele mai tari proiecte de la 28...imi amintesc de ''Muzeul Eminescian'', dar si de faimoasa ''Cutia Basmelor''. O sa'mi fie dor de strigatul ce se auzea cand intram in clasa, care imi cerea teme...Imi va fi dor de TOT/TOTI!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi v-a fi dor de tine, de orele petrecute la telefon cu Cata, cand eu zbieram << Ce dracu arde ? Ca am putina treaba cu tine >>
    Dar ai promis ca reteaua nu se v-a desfiinta
    Am vrut sa trimit un hugulet dar nu pot da din eng in rom nu si nu nimeresc tastele , nu stiu ce naiba are

    RăspundețiȘtergere